نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

ما امدیم بازم...........

1391/10/6 13:29
نویسنده : هدا سادات
883 بازدید
اشتراک گذاری

دردانه ام پرنسس نازم فرشته کوچولو شیرین زبانم 3سالگیت را با یه دنیا برکت و آرامش بهت تبریک میگم

روز تولد تو یعنی روز پیدایش زمین و زمان

یعنی عشق یعنی مادری کردن

لذت تو رو در آغوش گرفتن

بالاترین معجزه زندگیم

به دنیـــــــا خوش آمدی

زیباترین دلیل بودنم

فرشته پاییزیم

ورودت رو به سومین پاییز عمرت تبریک میگم ب عاشقی

ایشالا تنت همیشه سالم باشه معجزه زیبای خلقتم

سه سال گذشت سه سال پر از عاشقی خدا جونممممممممم ثانیه ایی نیست که شکر گزار این نعمت عزیزت نباشم خدا جونم شکرت که قابلم دونستی مادری کنم

تمام لحظه های خانه کوچکم پر است از لحظه های ناب عاشقی بی هیچ قلب ناآرامی

خدا رو شکر که یه خانواده سالم و مهربون دارم

یه دخملک ناز شیرین زبون شکــــر شکــــــر شکـررررررررررر

حالا سلام اگه یادت باشه تو پست قبلی تا تولدت عکس گذاشتم بریم تا برات بگم

.

.

.

.

حالا که نمیری اینو داشته باش(این عکست برای اون 10 روزی که رفتی مدرسه اس و اصلا استقبال نکردی میگفتی منم باید سر کلاس بشینم)

محصل

.

.

.

.

.

.

.

اه برو دیگه................

                                         متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
 

 

دختر قشنگم تولد 3 سالگیت با تاخیر فراوون بازم مبارک

دخمل سه ساله ی من

اینم خاله حسنا که جون میده واسه این کارا

خاله ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه !!!!!!!!

عزیز مامی

دودا

کادو

کیک برون

به چه می اندیشی؟؟؟؟؟؟

مهمون کوچولوی تولد ثنا نازی

ثنا خوجیلهههههه

فردای شب تولدت هم امیر طاها و مهیاس اومدن برای تولدت عزیز من

فشار

اینم قرار بوده تکی از امیر طاها محصل کلاس اولیمون باشه موفق باشی گل پسرم

بابا بغل

چی شده تو فکری؟

دخترم در حال عبادت

قبول باشه

اینم نوعی سجده

سجده

این عکس هم دقیقا برای شب عروسیه پسر دایی من علیرضا و محدثه خانمه انشاءالله خوشبخت بشین

وپایان مراسم هم خبر فوت دایی عباس رو شنیدیم که خانواده اش بزرگواری کردن و حدودا 4 روز صداشو در نیاوردن تا عروسی به هم نخوره و عقب بیفته

دودا

اینجا هم با جمعی از همکارای بابا رفتیم پیک نیک که من نمیتونم عکسهاشون رو بذارم شاید دوست نداشته باشن

چالوس

و اما این عکس یه مامانه نگران که همسرش وقت گیر آورده این عکس برای ساعتی قبل از اومدن شما بیرون از اتاق عمله

مامان نگران

الاهی مامان فدات بشم دخترم خیلی درد کشیدی ولی راحت شدی

دورت بگردم

نبینمت اینجوری

حالا میخندی این شکلی میشی خیلی خوشگلتر میخندی

ببینمت اینجوری

قلب مامان

اینجا داری تو مجله دنبال لغت آشنا میگردی

مجله

این خرگوشکت رو خیلی دویت داری همه جا با خودت میبردیش یه مدت

ژست

اینم شکلات کمادی که شما خیلی دوست داری ! تازه به خودت بخند من اشتباه ننوشتم دقیقا از زبون خوت نوشتم حالا محکمتر بخند

شکلات کمادی!!!!

تبلیغ

اینجا هم در حال عبادت این چادر نمازت هم روی سیسمونیت بوده مامان شهین برات دوخیده (بازم به قول خودت)

چادر نماز

نماز

به قول خودت خوش تیپ زدی بری بیرون

قربونت

نقاش کوکولو

 و آما این عکست رو برای به تصویر کشیدن گوشه ای از کارت گرفتم که کیف لوازم آرایش منو برداشتی و دونه دونه کارایی اینا رو برام توضیح دادی ولی این یکی رو نمیدونستی

قرتی

تاب بازی به سبک عهد شاه وزوزک آقا جون و بابا رو بیچاره کردی از بس تاب دادنت حالا مگه ول کن بودی ولی خیلی بهت مزه کرده بود

تاب بازی

بازم تاب

ببخشید طولانی شد ولی مجبورم این چند وقت دیر کردم رو جبران کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ني ني شكلك
8 دی 91 3:02
به پیش آور دو دست خالی خود را... ببینم چشم های خیست آیا گفته ای دارند؟ بخوان مارا...بگردان قبله ات را سوی ما...اینک وضویی کن... خجالت می کشی از من...بگو, جزمن کس دیگر نمی فهمد... به نجوایی صدایم کن...بدان آغوش من باز است... شروع کن یک قدم با تو...تمام گام های مانده اش با من
hengameh
8 دی 91 16:58
سلام نياز جان خوبي؟ خيلي خوبه كه اومدي حسابي دلتنگت بوديم دودااااااااااااااااااااااااا
مامان دینا جون
10 دی 91 21:17
ای جونم.تولدت مبارک نیاز جونی البته با تاخیر خیلی فرااواااانچه عکسهای خوشگلی چه کادوهایی:
حسنا
26 بهمن 91 16:10
رواااااااااااانی این چه عکسیه از من گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چهره ی منو شطرنجی کنید آخه چرا منو توی این شرایط قرار میدید؟ هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟