نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

محرم امسال عروسکم

1391/10/10 21:45
نویسنده : هدا سادات
901 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان،سلام همه وبلاگیها ،سلام همه ایرانیها ،سلام دنیا

چقدر خوبه که صبح بیدار بشی و ببینی همه چی سر جاشه الا یه چیز و اونم شکر داره منظورم شوهرته که سر جاش نیست و تو راهه محل کارشه یا توی محل کارش تازه چقدر خوبه که بیدار بشی ببینی دخترت یا بچه ات نصفه شبی اومده تو تختت و کنارت خوابیده چقدر خوبه که بیدار شدی و دیدی که کنارته چقدر خوبه بیدارشدی از بوسیدن موقع رفتن شوهرت چقدر خوبه وقتی خوابی مامانت زنگ میزنه بیدارت میکنه چقدر خوبه گاهی وقتها بابات موقع اذان با یه اس ام اس نماز رو بهت یاد آوری میکنه چقدر خوبه چقدر خوبه چقدر خوبه خدایا همه اینا خوبن که بعضی وقتها ناراحت میشی از دست همه ی اونایی که گفتم ولی خدایا شکرت که همه سلامتن پس این اتفاقها افتاده چقدررررررررررررررررررررر خوبی خدا که همه چی سر جاشه چقدر خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با همه بدیهای ما آدما خدا تو خیلی خوبی چقدر خوبه تو مملکتت با همه گرونیهاش راحتیم و داریم نفس میکشیم و بازم خیابونا و دم در مغازه ها هر روز شلوغه چقدر خوبه خدا شکرت

خوب حالا بریم سر فرع مطلب اونم چندتا عکس از محرم امسال   

بدو .....

 

 

اینجا فان فین الموت روستای پدری نیاز خانومم که قبلا هم براتون زیاد گفتم بعد از دنیا اومدن نیاز بجز پارسال بقیه سالها اومدیم یعنی از محرم سال 88 که نیاز خیلی کوچیک بود و سال 89 و 91 فقط سال 90 نتونستیم بیاییم اونی هم که نیاز پیشش عکس انداخته علامت سنتی فان فین هستش

علامت

جونمی مامان

هر جا که جوب و آب و چوب باشه این وضع هم هست

آب بازی

حسین یارت

سر بند

و اما شیطنت هات در الموت

پنجره

ای بابای بیچاره

گلسر

 ای عمو داوود بی نوا

شال

اینم ذوق هنر عکاسی بابا

قطره

اینم یه عکس دیگه از غش کردناته

غش

همیشه موفق باشید

عزیز مامان موفق باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان امیر علی
9 دی 91 14:33
سلام عزیزم خوش اومدید فکر نمی کردم هنوز اومده باشید امروز دیدم من بیچاره شنبه پیش دلدرد گرفتم رفتم بیمارستان بستری شدم اپاندیس عمل کردم دیگه حس اینترنت ندارم


الاهی چرا عزیزم در هر حال که به خیر گذشت
مامان امیر علی
9 دی 91 14:34
ایشاله شاد و سلامت باشیددددد
هیراد و عمه لیلاش
9 دی 91 14:40
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
بابا جواد
10 دی 91 13:19
عزيزم فانفين نه فان فين يعني سرهمه بعدشم روستاي پدي باباجون
بابا جواد
10 دی 91 15:58
تازه شير كاكائو رو نگفتي
مهدی کوچولو
11 دی 91 0:36
همه نوشته هاتون لایک،کلی دلم تنگ شده بود


ما هم دلتنگ همه و همه هستیم زود زود میاییم یشتون
مامان فتانه
17 دی 91 0:39
سلام عزیزم چه دخمل نانازی اگه دوست داشتین به وبلاگ ایلین خانوم ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم



منم خوشحال میشم متاسفانه وبتون رو نذاشتین البته آدرس منظورمه
حسنا
20 دی 91 20:56
دوستت دارم عزیزه خاله دوستت دارم عزیزه آبجی
مهدي كوجولو
25 دی 91 1:36
بابا جواد املاء صحيح ميكنن؟؟؟كجايي نيستي نيازي زود بيا ديكه


بله دقیقا همینطوره
مامان تربچه
26 دی 91 16:23
سلام هدی جون. ببخشید دیر به دیر سر می زنم عزاداری های شما و نیاز خااااااانم قبول باشه
مامان کوثری
29 دی 91 22:48
خصوصی داری
آواز قو
30 دی 91 4:20
سلام ،نیازی گل پیازی ،بامامی رفتی بازی،حالا دیگه عمو داوودم گرفتی به بازی....خوش باشی وسرافراز.....ماما شهین فدات بشه ...با اون ژستهات......
آواز قو
30 دی 91 4:23
دخترم املا بابا جون و تصحیح کن ،کkنو,شته ده پدی .......یعنی ده پدری.......بابا جواد ماما شهین رو ببخش.......


مامان ملینا
1 بهمن 91 9:36
سلام عزیزم خیلی وقت بود به وبتون سر نزده بدم چقدر هم ناز خوابیده الهی قربونت برم .حالا منم یه بوس از اون لپهای خوشگلت می کنم