نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

دخترک کنجکاو

1392/5/6 17:21
نویسنده : هدا سادات
1,487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ملوسک من خوبی دختر قشنگم اگه میبینی که تاکید به این دارم که همیشه با خودت صحبت کنم برای اینه که وقتی میخونی احساس شخص سوم بهت دست نده و بدونی دقیقا و صراحتا با خود خود خودت دارم صحبت میکنم با خود شخص دومت عزیز من .

این روزا یه چیزایی میپرسی و میگی که از تعجب جا میخورم ...

1- این سوال خیلی وقتها پرسیده میشه که ::::: ماماسی * کی خدا شخسیت ،سختیص،شستیخ،آها تشخیصصصصصصصص میده که به ما یه نی نیه دیگه بده؟ منم یه بار گفتم هر وقت که لازم باشه و شما هم در جواب من گفتی الان خیلی لازمه پس چرا صلاح نیست که نی نی داشته باشیم؟

chick hatching from an egg smiley

2- بابا و مامان من فهمیدم میخوام باکی ازدباج* کنم!!!!!!من و بابا با چشمان گشاده کی؟ امیر طاها*..حالا چرا امیر طاها؟؟؟؟؟؟ آخه دیگه کسی نیست خوب من چیکار کنم؟؟

3- نادان خان* که معرف حظورتون هست >>>>>>میایی و میپرسی مامان چرا نادان خان از آدم خوبا میترسه ولی از آدم بدا خوشش میاد و من یه جواب قانع کننده بهت میدم که باید کاملا شکل همون قلیه باشه وگرنه نکته سنجیه شما کار دستم میده. و در اخر میگی ماماسی نادان خان چرا میتونه تو جلد بعضی از مامان و بابا ها هم بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته مامانی من بازم بی جواب نمیذارمت .

4-یه بار پرسیدی خانما کی درس میخونن ؟ کی مامان میشن؟ منم گفتم اونایی که دیگه درس نمیخونن زود مامان میشن یه جواب کاملا ناشیانه شما هم زود حرف رو به اصطلاح از دهن من قاپیدی و گفتی پس من نمیخوام درس بخونم تا زودتر مامان شم

اگه بخوام همه شیرین کاریاتو بنویسم توماری میشه در حد لولیگا پس فعلا بای بای عزیز من...

پایان نوشت::::

* ماماسی همون مامانی یا مامان جون که شما تازگیا به من میگی.

*ازدباج همون ازدواج خودمونه

*امیر طاها هم پسر دایی شما میباشن یعنی پسر خان داداش بنده.

*نادان خان همون شیطونه یه موجود خیالی که با عاشق بچه های بده و از بچه ها و آدم خوبا میترسه و فراریه.شکلک ترسناک جیغ شکلک ها

خوب تا یه پست دیگه مواظب خودت و خودتون باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دینا جون
9 مرداد 92 0:11
واقعا بعضی وقتها ادم نمیدونه سوال این وروجکهارو چهجوری بده که قانع بشنچه گزینه خوبی هم برای ازدباجش داره منم هم با نظرش موافقم
حسنا
11 مرداد 92 21:20
عالییییییییی بود خدای من عالی بوووووووووووووود
بابا جواد
13 مرداد 92 15:37
وروجك گفتي تموم شدددددددددددددددد