نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

آخه خسته بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1392/4/22 13:22
نویسنده : هدا سادات
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم روزت بخیر الان که دارم برات این مطلب رو مینویسم خوابی یه خواب ناز و شیرین عسلم خیلی دوستت دارم همیشه یادت باشه حتا اگه وقتی اینو میخونی من نبودم مطمئن باش عاشقت بودم و هستم .

یه وقتایی خیلی سر به سرم میذاری ولی نه بهتره بگم این از کم ظرفیتی منه که فکر میکنم سر به سرم میذاری خیلی بهانه داری و بد خلقی میکنی و با هم یه دعوای اساسی میکنیم و سما قهر میکنی و مثلا میگی دیگه نمیذارم منو ببری پارکمتفکر یا اینکه دیگه نمیخوام برم دستشویییول یا دیگه صبحها دست و رو مو نمیشورم و صبحانه هم نمیخورممنتظر ووووووو.......... خیلی تهدیدات دیگه آها این جالبه دیگه نمیخوام برام غذای خوشمزه درست کنیبغلآخ که اگه اون موقع خودمو کنترل نکنم میپرم کلی بوست میکنم ولی نه عزیزم اگه یکم هم به من کشیده باشی میدونی من واسه آشتی حالا حالاها پیش قدم نمیشماز خود راضی و خلاصه از اصل ماجرا گم نشیم .... اکثرا آخر همه بد خلقیات معلوم میشه یا خوابت میومده یا گرسنه بودی یا حوصله ات سر رفته بودهسوال اگه خوابت میومده از خواب که بلند میشی منو صدا میکنی چون من باید از تو تختت با ناز و نوازش بیرون بیارمت اگه گرسنه بودی غذات که تموم میشه و اگه حوصله ات سررفته بود با هم میریم بیرون و توی راه،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

توجیه همه یه جوره مامانی میدونی چرا من بد اخلاق شده بودم ؟؟؟؟؟؟؟چون خسته بودم نیشخندبعله اینم از این خانم دوست داشتنی .

نیاز عاشق موقع هایی هستم که از خونه تا بازار روز سر غربی رو با هم پیاده میریم که حدودا 20 دقیقه راه میریم و تو کلی برام حرف میزنی و کلی سوال ادامه دار میپرسی خیال باطل

همیشه و همه جا موفق باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یه نفر
12 تیر 92 17:47
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
بابا جواد
15 تیر 92 13:31
مامانی میدونی چرا من بد اخلاق شده بودم ؟؟؟؟؟؟؟چون خسته بودم .. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با اين جمله با روان آدم بازي ميكني دختركم
شلمان جون
16 تیر 92 23:52
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com