نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

دلم بهت...............

1391/4/8 14:25
نویسنده : هدا سادات
865 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز من مامانی جونم که اینقدر شیرین برام حرف میزنی همیشه کوچولو تر که بودی اخم میکردی برات میخوندم اخم نکن بهت نمیاد اونوقت دلم تورو نمیخواد،بخند که خوشکلتر بشی

خب اینو یاد گرفتی و امروز بهم اخم کردی منم گفتم چرا اخم کردی به من؟ تو گفتی نه بگو اخم نکن دلم بهت تو رو نمیخوادنیشخند

عزیز دلم خیلی قشنگ حرف میزنی عاشقتم

عزیزم داشتم با مامان شهین راجع به اینکه کی کجا دنیا اومده صحبت میکردیم که شما گفتی دیشب بابا و مامانم منو از دینا doyna به این دینا doyna آوردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

دينا
8 تیر 91 1:29
سلام يگانه جون توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده در حال تميز كردن نخودسبزه اگه دوست داشتين خوشحال ميشيم: بهش راي بدين ممنون ميشم اينم آدرسشhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php در قسمت نظرات بايد رايتونو بذارين
مامان زهرا
8 تیر 91 12:19
سلام خدا دخترتون را حفظ کنه وبلاگ قشنگی دارید خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
مامان زهرا
8 تیر 91 12:20
خوشحال تر میشیم به دختر در مسابقه زیر رای بدید مرسیییییییییییییییییییییییی http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/
مامان زهرا
8 تیر 91 12:20
راستی رای هم ندید عزیز هستید تو وبلاگ های دخترم منتظرتون هستیم
نی نی خوشکل ما
8 تیر 91 14:30
عزیزم واقعا که یه فرشته نازنینه هزار ماشالا نی نی ما هنوز به دنیا نیومده
مامان امیر علی
9 تیر 91 1:00
اوه اوه چه کردی خواهر همه این پستهات رو خوندم مخصوصا داستانهای عاشقانه عالی بودند ممنون دختر شیرینم رو ببوس حیف چشاش نیست من نبینمش اخه عرو سک
مهدی کوچولو
9 تیر 91 1:32
به به چه دخملی چه شیرین.من به عکس نخودیت رای دادم خوشگله
مامان آريا
10 تیر 91 11:40
اي جانم جيگر اين دخمل شيرين زبونو برم من
نی نی خوشکل ما
10 تیر 91 19:16
مرسی که اومدی نیاز کوچولوتونو از طرف من ببوس یه ماچ آبدار میدونم الان نقشه کشتنه منو دارید پس به روش خودتون ببوسید
ماماشهین نیازخاتون
12 تیر 91 8:35
قربون اون حافظه ت ...هزار ماشالله هقت هزار قل هو الله............حلال زاده خالو ولده...........
بابا جون
15 تیر 91 20:20
مثل " نرسیدیم بوده " دیگه