نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

تقویم تاریخ

1391/4/10 22:39
نویسنده : هدا سادات
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان انشاءالله که خوبی دختر نازم همیشه میدونستم حافظه خوبی داری ولی دیگه بهت ایمان آوردم دو سه روز پیش داشتیم تو خیابون میرفتیم که گفتی آش میخوای منم گفتم تو خیابون که نمیشه اش خورد شما هم بلافاصله گفتی میشه مگه رفته بودیم اونجا که هاپو خواب بود ما آش خوردیم تو خیابون هاپو بیدار شدمیدونی این خاطره مربوط به کی هستش ؟ یادته برات گفته بودم از سفر اردبیل و سرعین دقیقا برای همون دوران که  رفتیم پیچ حیران تو جاده جای همه خالی آش دوغ خوردیم دیگه به حافظه ات هیچ شکی نیست البته خاله مهدیه هم مثل شماست نه شما مثل خاله مهدیه هستی حافظه برتر

امروز تو پارک نشسته بودیم و شما هم نمیدونم چرا اصلا بازی نکردی بعد هم اومدی گفتی بریم یه چیزی بخریم منم گفتم بابا میاد ببینه نیستیم نگران میشه صبر کن بابا بیاد بریم یه خانمی کنارمون بود بیسکویت در آورد به بچه اش بده تعارف کرد بعد کلی اصرار یه تیکه برات گرفتم خوردی تموم که شد گفتی مامان من هرچی دست کسی ببینم نمیخوام شما هم نباید از نینی چیزی بگیری خیلی زشتهمنم گفتم ببخشیدآخه من دورت بگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
11 تیر 91 19:41
عکس نی نی زیباتون و گذاشتم توی وب میتونید تبلیغاتتتون و شروع کنید
مامان ملینا
12 تیر 91 10:52
سلام شهین جان .ممنون از شرکت در ختم قرآن .منتظر باشید خبرتون می کنم .التماس دعا
مامان ملینا
12 تیر 91 12:20
آخ آخ ببخشید پس ختم قرآن برای مادربزرگه ؟ممنون که ادرسشونو دادین


خواهش میکنم عزیزم
مامان امیر علی
13 تیر 91 13:59
نازی عروسکم نوش جونت
مامان امیر علی
13 تیر 91 14:00
ببخشیدا کم می یام اس هاتم نصفه و نیمه جواب می دم برادرم از ترکیه کلی مانتو تابستونی اووردهه خونه ما براش بفروشم خیلی سرم شلوغه خلاصه ببخشیدااااااااااااااااااااااااااااااااااا بوس بوس
مامان فافا
15 تیر 91 1:11
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید. عزیزم عیدتون مبارک
بابا جون
15 تیر 91 20:19
ماشالا... خیلی باهوشه دخترمون خدا نیاز و مامانشو حفظ کنه