نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

حیف چشمات نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/4/5 19:04
نویسنده : هدا سادات
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان دختر نازم

اومدم چند تا از خاطرات شیرین زبونیاتو بنویسم برات

یه روز ظهر موقع خواب من حسابی خوابم میومدخمیازه و شما هم طبق معمول قبل از خواب کلی برنامه داری تا خوابت ببره و منم بی حوصله چشمامو بستم.خواب یه دفعه با صدای شما بیدار شدم که میگفتی چشماتو نبند منم عصبی با چشم بسته پرسیدم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کلافهشما هم با شیرین زبونی و ملاحت گفتی: حیف از چشمات نیست که ببندیش من نبینمشخیال باطلخجالتو من چشما مو باز کردم و تسلیمت شدم.نیشخند

هروقت که یه کاری میکنی که میدونی من حتما ناراحت میشم از دستت میایی جلوم می ایستی و با ادا میخندی منم بهت اخم کردم میگی حالا دیگه دوست بشیم خوبه ،منم میگم من قهر نیستم شما هم بلافاصله میگی حالا بخندیم به همیول

داشتم یه مطلبی میخوندم چشمام اشکی شد اومدی گفتی باید برم دسشویی منم پاشدم جلوی در از اون خنده نازا تحویلم دادی من چیزی نگفتم شما پرسیدی چرا گریه کردی؟سوال منم که از قبلش بهت گفته بودم اتاقتو جمع کن و گوش نداده بودی سوء استفاده کردم و گفتم شاید از دست شما عینک،شما هم با لحن خوشگلی گفتی : آخه چشمای به اون قشنگی چرا باید خیس باشنتعجببغل

اومدی گفتی ملیض شدم من چیزی نمیگم یا میگم خدا نکنه خنثیکه با اعتراض میگی بگو ملیض بشی من میمیرم منم میگم مریض نشو من میمیرم ابرو(از این به بعدش جدیده) بعدش با خنده میگی میشه بمیری ؟از خود راضیمن هم گفتم اگه بمیرم شما مامان نداری میگی شوخی کردم نمیخواد بمیریمتفکر

یه موقع اتفاقی میوفته دعوات میکنم میری میگی اصلا دوست ندارم یا یه چیزی رو پرت میکنیزبان منم بهت توجه نمیکنم میری تو اتاق بعد چند ثانیه با روی گشاده میایی بوسم میکنی میگی من کارم بد بود دیگه اینکارو نمیکنم لبخندالبته فقط در مواقعی که خودمون دوتا باشیم در غیر این صورت ککت هم نمیگزههورا

بله دختر نازم اینم از این خیلی دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهدی کوچولو
6 تیر 91 2:03
وااااای تو رو خدا واسش یه اسفند بسوزونید خیلی خواستنیه با اون لباسای خوشگلش معلومه که زیارتشم قبول حقه.


ممنون عزیزم چشم اسفند هم به روی چشم
ني ني شكلك
6 تیر 91 13:16
سلام مامان نياز نازنين عكس گل دختر شما در پست ني ني خانه دار به نمايش گذاشته شده است . شما مي توانيد هم اكنون تبليغات خود را آغاز كنيد.اميد وارم برنده شويد. با تشكر
مامان ملینا
6 تیر 91 20:06
الهی نیاز جونم چقدر شیرین زبونی می کنی و دلبری .خدا برای پدر و مادرت نگه داره.می بوسمت گلم به ما هم سر بزنید دیگه
مامان آريا
7 تیر 91 11:05
الهييييييييييييييييييييي اگه پيشم بودي با اين شيرين زوبنيات درسته قورتت مي دادم حسابي شانس آوردي ووروجك كه كنارت نيستم ماماني از طرف من حسابي بچلونش خصوصي هم داري
mamane roham
7 تیر 91 12:30
قربون شیرین زبونی هات خانوم گل
ماماشهین نیازخاتون
8 تیر 91 0:56
سلام مامانی قربون عقلت باکارای قشنگت امروز بامهمونت چیکار کردی؟ ثناسادات کوچولو رومیگم.....
مامان دینا
8 تیر 91 21:30
وای نیاز جون عاشقتم .هر روز شیرین تر از دیروز میشی عروسکم.