نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

اولین شکوفه بهاری

1391/12/14 20:33
نویسنده : هدا سادات
735 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

سلام عشق من دختر باهوش و خوشگل و نانازی من امسال هم به خواست خدا دوباره بهار رو داریم میبینیم

این اولین شکوفه رویت شده توسط مامان شهینه و خدا رو شکر که سال هرچند سخت ولی خوبی داشتیم سختی از بابت تورم و این جور چیزا البته طفلکی بابا خیلی اذیت میشه خداییش که ما هیچی حس نکردیم ولی بالاخره دیگه همین که بابا بعضی وقتا حوصله نداره یعنی همین دیگه.

واما از شیرین کاریهات

*دختری داره با آقا جون میره بیرون ماما شهین میگه میخوای منو تنها بذاری ؟ دختری میگه نه تنها نیستی که تلویزیون یخچال و گاز کامپیوتر و... پیشت هستن

*شبا دیگه کلوهوم پیش ما میخوابی که ما تنها نباشیم (دست از پا خطا نکنیم)

*یه کار خوب میکنی مثلا جاروی آشپز خونه رو میاری اتاقو جارو میکنی بعدشم میگی مامان الان دارم خوشحالت میکنم منم از روی اجبار بعله مامان جون

و خلاصه که روزگاری داریم ما با شما

حال برای مشاهده ی الباقی بفرمایید پایین دم در بدهziba

ziba

 

__________________________________________________________________________

zibaپ.ن: مامان شهین که درخت رو تو حیاط از بالکن دید گفت ببرمت عکس بندازم منم که پر از ذوق گفتم نه حوصله ندارم بعدا میبرمش به خودتم که گفت بیا خودم میبرمت گفتی نه میخوام بخوابم ولی وقتی از بالکن دیدیش گفتی حالا دیگه حوصله ام اومده و خوابم نمیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله جونه دخترت
20 اسفند 91 4:47
خدای من خدای خوب ومهربان..قلب کوچکم را در میان نگاه های خشم آلود خواهرم گذاشتم تا بتوان به راحتی انترنتش را از او با پاچه خواری دریافت کنم
خدای من من و قلب کوچکم دوست داریم این مودم تا پایان عمر در کنارمون باقی بماند و دعا کنیم که شما مرفهان بی درد دست در دست هم دهید وقلک های بلا نسبت خودتان را برای خرید یک عدد مودم هدیه کنید
و از همه ی بزرگترهای سبز سرزمینه سبزمان بخواهیم تامارا یاری کنند تا...همه از اینترنتی پر سرعت لذت ببرند


خدای من خدای خوب و مهربان من از تو میخواهم این خواهر مرا عقلی بدهی تا دنیایی در آرامش باشند
مامانِ یسنا
25 اسفند 91 16:51
ماشالا به این باهوش و مهربون
مامان ملینا
26 اسفند 91 9:58
سلام نیاز خانم ،پیشاپیش سال نو را به شما و خانواده تان تبریک می گم .
مامان آرمان
27 اسفند 91 11:17
بهار بهترین بهانه برای آغاز و آغاز بهترین بهانه برای زیستن آغاز بهار بر شما مبارک _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__