نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

کوفته نخودچی

1392/4/2 13:23
نویسنده : هدا سادات
786 بازدید
اشتراک گذاری

اول از هر چیز اعیاد شعبانیه بر تمامی شیعیان و عزیزان مبارک و همچنین میلاد حضرت صاحب الزمان رو به همه عاشقان و منتظران تبریک جانانه میگم.

 

سلام کوفته نخودچیه مامان خوبی دنیا وفق مرادت هست اصلا یاد منم میکنی نمیدونم الان که داری اینو میخونی در چه حال به قول خودت ازدباج کردی یا نه مجردی نی نی داری یا بی نینی هستی تو خونه خودمونی یا یه جای دور داری تحصیل میکنی ؟ اصن من هنوزم مامانت هستم یا ....

قضیه کوفته نخودچی هوس گاه و بیگاه شماست که ازم میخوای مثلا کوفته نخودچی درست کنم یا هر غذایی که حالا حالا ها هر بچه ای هوس نمیکنه عاشق بستنی هستی ولی اگر تو کافی شاپ باشه چه بهتر میرزا قاسمی و کشک بادمجون و خورشت کنگر خوراک لوبیا سبز هم از علایق شما هستن البته همه چی میخوری عزیزم

دختر قشنگم عاشق استخر هم هستی و با هم میریم و شما کلی بازی میکنیSwimmer

تازگیا همه اش دوست داری راجع به ازدواج کردن سر در بیاری و تو این نخایی و دوست داری بدونی چی میشه آدما با هم ازدواج میکنن آیا تو هم الان میتونی ازدواج کنی؟ عروس بشی ؟ انقدر تو این چند وقته عروسی و نامزدی داشتیم شما هم کلا توجهت جلب شده و سوالای سخت میپرسی و الان وقت محک خوردن منه که چه جوری جوابتو بدم که همم شما قانع بشی و هم جوابتو گرفته باشی

خوب دیگه حالا بریم سراغ چند تا عکس

 

به ترتیب از راست مه یاس ،امیر طاها و نیاز خاتونم

یه بار دیگه فقط پاهای دخترمو نگاه کنید خودتون بدون شرح متوجه همه چی میشید.

عروس خانم من

از پایین:نازنین جان و نیاز خاتون

بابا و مامان بی نظیر من خدایا همیشه حافظشون باش آمین

به ترتیب از راست :نیاز ،آقا جون بابای عزیزم و شادی خانم

مامی جونم همیشه موفق باشی فعلا خدا حافظ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دینا جون
2 تیر 92 19:59
سلام عزیزم .همیشه به عروسی وشادی .من هم عاشق اون غذاهایی که گفتی هستم به اضافه قیمه نثارچه عکسهای خوشجلی عاشق لباس بنفشتم خیلی بهت میاد عسلم
حسنا
2 تیر 92 21:02
جیگر خاله...کیِ میشه عروسیه شماروببینیم؟