نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

باز هم شهرزاد

1390/11/9 16:14
نویسنده : هدا سادات
4,869 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

امروز اومدم تا باز هم از شهزاد برات بگم قبلا گفته بودم شهرزاد کیه باز هم میگم شهرزاد یکی از دوستای مامان هداست از موقعی که شما نبودی باهاش دوست شدم یه ماهنامه دوست داشتنی و مفید که همیشه جواب همه سوالاتم رو بی چون و چرا داده قبلا دوبار عکست رو چاپ کرده بود و اینبار هم برای عکسهای جالب چاپ شده عکست عروسکم این عکس پارسال بعد از نذری مامان شهین انداخته شده که شما و امیرطاها هستید در صفحه 108 با متن امیرطاها و نیاز قبل از پخت

این از این و اما برات بگم از آشپزی کردنت

به ادامه برو تا با تصویر برات توضیح بدم....

اینا ابزار آشپزی هستن شیشه آب همون آب ظرف قمقمه خورش و جا قاشقی قابلمه برنج و رقص نورت هم ملاقه نیشخند

اینجا هم داری غذایی رو درست کردی میخوریلبخند

تو این عکست هم داری غذا درست میکنیاز خود راضی

تو این عکست هم داری به بابا جواد بینوا تعارف میکنی غذا رو بخورهابرو

بله خانم خانما آتیشی میسوزونی واسه خودت راحت باش اصلا کلا به خودت سختی نده

تو این عکسهات هم تو و دوستانت رو با kimdi آشنا میکنم یه نوع وسیله مثل شانسی ولی توش اجق وجق نداره توش یه سری بازی و عروسک kimdo داره و ... تا نخرید متوجه نمیشید الانم که داری این پست رو میخونی نمیدونم داریشون یانه

اینم از کیمدی ها یکیشون پرستار و یکیشون دکتر و اون دوتا کوچیک تر ها هم توش بودن کیمدو ها و یه رالی ران تو عکس زیری هم شما اداشون رو در آوردی

این هم از این دخترم همیشه موفق باشیبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خواهر مريم
9 بهمن 90 19:06
سلام مر30 وبلاگ شما هم خوشگله!! به وب منم سر بزنيد. با تبادل لينك با وب خواهرم چطورين؟؟؟ سلام خواهرمو به نياز برسونين!! باي
مامان "فاطمه و محیا"
10 بهمن 90 9:45
کیمدی ها قشنگ بودن فاطمه من ببینه حتما میخواد بعد هم مثل لپ لپ و سک سک خونمون پر میشه از اینا


ممنون عزیزم ولی کیمدی ها با سک سک و لپ لپ کلی فرق دارن
بابا جون
10 بهمن 90 11:43
كلا نياز علاقه زيادي به قابلمه بازي داره يه روز ميپزمش و ميخورمش
مامان دینا
10 بهمن 90 23:58
عکست خیلی بامزه بود .با بابایی موافقم بدجووووور باید تورو بپزیمو بخوریمت شیطون بلا


مامان امیر علی
11 بهمن 90 11:05
به به کیمدی من دیدم کمی گرونه و بی خودیه نخریدم اما انگار خیلی باحاله ها .قربون عروس باهوشم برم من دوست دارم عاشق اسمت هستم و خودت .بوس


مرسی عزیزم نه کیمدی ها منم فک میکردم الکی گرونه ولی ارزش داره خوراکی و هله هوله توش نیست در عوض پازل و چیزهای دیگه داره به نظر من جالب اومد
مامان امیر علی
11 بهمن 90 11:07
خلاقیت رو کیف می کنی هدا جون .ممنون به ما سر می زنی خیلی فعال شدی ها تند تند مطلب می زاری من به پات نمی رسم .راستی جمعه نمایشگاه هست دوست دارین بیان ما هم بیایم .ساعت را هماهنگ کنیم


آره حتما چرا که نه
(به قول نیاز آره نه بله)

مامان امیر علی
11 بهمن 90 11:07
قربون عکس نازت برم من دیدم عکست رو مبارک باشه خاله جون


ممنونم
مامان امیرعلی
12 بهمن 90 16:33
چه عکس هنری ای
مامان کیمدی ها
29 بهمن 90 12:14
نیاز جون کوچولو عزیز مامانی، من مامان کیمدی ها هستم. خیلی خوشحال هستیم که کیمدی ها را دوست داشتی و باهاشون دوست شدی. اگه دوست داشتی می تونی بری تو سایت ما بازی کنی و بقیه کیمدی ها را هم ببینی و انتخاب کنی. دوست دارم تلفنت را داشته باشم تا بتونم باهات صحبت کنم. برام ایمیل بفرست. دوست دارم


ممنون مامان کیمدی که به ما سر زدی