نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

روزهای پر کاری

1390/11/9 16:24
نویسنده : هدا سادات
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دیروز که جمعه بود از صبح مشغول بودیم شما هم همش میگفتی بریم خونه مامان شهین آخر به این نتیجه رسیدیم که شما تنهایی بری و ما بهتر به کارمون برسیم و شما رفتی و منم از فرصت استفاده کردم و وسایلت رو جمع کردم و عروسکهاتم شستم دیگه اسباب بازیهات رو تقریبا جمع کردیم و آشپز خونه و وسایل هال و پذیرایی هم جمع شدن خیلی همه جا شلوغن اعصابم یکم نمیکشه اصلا حوصله خونه رو ندارم دست و دلم هم به کاری نمیره خدایا زودتر تموم بشه آخه تو هم اصلا نمیخوای بیایی خونه تو هم احساس منو داری انگار ولی عزیزم زود زود زود تموم میشه راستی 5 شنبه هم رفتیم برای کاغذ دیواری و پارکت و کفپوش البته احتمالا پارکت میمونه برای یه وقت دیگه میدونی که چی میگم چشمکخلاصه که دلم برات بگه خیلی اوضاع درهم و برهمه کلافه

مامانی تا یه وقت دیگه خداحافظ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعدا نوشت: این عکس متعلق به اسباب کشی و جمع کردن وسایل میباشد

به ادامه مراجعه شود

اینجا اثری از شستشو از وسایل منزل آخه میخوام یه دفعه با خونه تکونی عید یکی بشه

تازه اینا نصف جعبه هایی که جمع کردیم هم نیستچشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله مهسا
8 بهمن 90 14:00
سلام خانمی
انشاءالله زودتر جابه جا بشی بادل خوش



ممنون عزیزم
مامانی
8 بهمن 90 15:59
سلام نیازی
منم وبلاگدار شدم


مبارک باشه مامان شهین جونم
مامان امیر علی
8 بهمن 90 16:01
خسته نباشی ذوق داشته باش عزیزم خانه خودتون هست خیلی حال می ده بزار بیام کمکت بوس


واقعا میایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سانلی
8 بهمن 90 17:28
سلام مامانی انشاا.. به سلامتی جا به جا بشین کیف میده تنوعه.عروسکتونم مثل اسمش خیلی ماهه ممنون که لینکم کردین منم لینکتون کردم که یه دوست خوبو از دست ندم
مامان "فاطمه و محیا"
9 بهمن 90 9:52
سلام سادات خانم منزل نو مبارک
بسلامتی
خسته نباشید


ممنون عزیزم
مامان آريا
9 بهمن 90 13:36
حسابي خسته نباشيد اميدوارم زودتر جابه جا بشين و كاراتون زود تموم بشه و يه نفس راحتي بكشين


ممنون مهربونا
بابا جون
10 بهمن 90 11:45
كاش ميشد چشما رو بست و باز كرد همه چيز رفته بود خونه جديد