نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

سخنانی تازه تر

1390/11/6 14:38
نویسنده : هدا سادات
516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک قشنگ من الان که دارم مینویسم مثلا باید خواب باشی ولی مشغول چشم مالوندن و بازی بی صدا هستی آخه بابا از بیرون اومده و خسته بوده داره استراحت میکنهخیال باطلخوب دلم برات بگه از کارای و حرفای جدیدت اول اینکه اگه گفتی لافدوش چیه ؟ یه حیوون ! بازم نتونستی باشه خودم میگم همون لاک پشت بینواست که تو فرهنگ لغات شما تغییر نام داده .بغل

میایی میگی مامان حالم مریضه میگم قربون حالت چی شدی میگی خوشی کردم(شوخی) حالم خوبهدروغگو

همیشه در حال هدیه دادنی یه چیزی رو بر میداری میپیچی تو یه چیز دیگه میگی هدیه است حتما تو یه شکار لحظه های دیگه عکسش رو میذارم البته تو پست جدید عینک

مامانی جونم خیلی دوست دارم همش میگم اینو یادم باشه برات بنویسم ولی موقع نوشتن که میشه خیلی چیزا یادم میره ولی قول میدم از این به بعد یه جا بنویسم که میخوام تو وبت وارد کنم یادم نرهچشمک

تا بعد خدا نگهدارت باشه عزیز منبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)