نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

شیرین زبون

1390/10/11 15:33
نویسنده : هدا سادات
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم خوبی ؟

اومدم برات بگم از ماقالی لی خوردنت واینکه یه جوری میخوری که بعدش حتما باید بری کامل زیر دوش آب تا

تمیز بشی آها راستی ماقالی لی همون ماکارونی خودمونه  شکلکهای جالب آرویــــــــن

 

و اینکه حتما باید با بلسته (belesteh)نوش جان کنی این لغت فضایی هم همون دلستره

  شکلکهای جالب آرویــــــــن

خلاصه اینکه به این راحتی ها هم هر کسی زبونت رو نمیفهمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نی نی ترنمه
11 دی 90 22:41
سلام مامی نیاز جون.... ممنون که راهنماییم کردید در مورده کارهایی که گفتید کاملا" باهاتون هم نظرم و این کارها رو مثلا" شعر یا لی لی حوضکو بلده و حق با شماست ..... ترنم خیلی مستعد یادگیری و من شکی در هوشش ندارم ولی می خوام راهی رو پیدا کنم که نه خسته بشه ونه بدش بیاد از یادگیری و در عین حال دایره لغتش وسیع تر بشه چون من خودم تعریف از خود نباشه تو دورانه کودکی هوش به نسبت خوبی داشتم و این طوری بود که معلمام از دوران مهد اجبارم می کردن چیزهای زیادیو یاد بگیرم و خوب بود تا اینکه تو دبیرستان تو اوج نتیجه گیری خسته شدم و احساس کردم زده شدم (چقدر حرف زدما!!!!) الان پشیمون نیستم و دارم فیزیک اتمی می خونم ولی احساس می کنم می تونستم کودکی بهتری داشته می بودم و بالاخره یه روزی همه اینها رو یاد می گرفتم به نظر من تو مدرسه کیفی نداره که چیزیو که بلدی بهت دوباره یاد بدن !!!!!بی خیال تو شهرزاد تراشه های الماسو دیده بودم ولی زیاد نمی دونم چرا علاقه ایی ندارم که ترنم حتما" بخونه یا بنویسه فقط می خوایم که دایره لغتش وسیع بشه با این اوصاف اگه پیشنهادی دارید ممنون می شم راهنماییم کنید و کمی در مورد تراشه های الماس و طرز کارش و یاد دادنش در صورت وقت داشتن کمی توضیح بدید!!!!
مامان آريا
12 دی 90 10:09
سلام عزيزم مرسي از اين كاري كه براي آريا انجام دادي واقعا" سوپرايز شدم دستت درد نكه اميدوارم بتونم توي همچين موقعيت هايي براتون جبران كنم
بابا جون
12 دی 90 14:23
ماقالي لي خوردن به روش ماري بدون قاشق بدون چنگال با استفاده از هر 10 تا انگشت بعضي وقتا با كمك پاها
sara
12 دی 90 15:14
سلاااام عزیزم خوبی؟مسی که همش شرمندمون میکنی و ببخش که من جواب ندادم آخه وقت نکردم بیام و حالا که اومدم مسی از لطفت نیاز جونم ببوس
زهرا
13 دی 90 16:21
سلام خاله جون، ای جونم که ماقالی لی دوس داری!! تو بخور مهم نیس چجوری.. بلسته هم خوبه.. بخور چاق بشی تپل بشی...قبلش باید با اون زبون نازت کلی از کلماتی که یادگرفتی رو برام بخونی! که دلم حسابی ضعف کنه!!! بعد بیا بخورمت