نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

جشن مرحله اول

1390/10/11 12:48
نویسنده : هدا سادات
842 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز من خوبی عشقم

به یاری خدا تو پیروز شدی و اولین مرحله تراشه هات تموم شد حالا تو یه الماس ناب n قیراتی هستی آخ که عاشقتم

متاسفانه دوربینمون پیشمون نبود بنابراین کیفیت عکسها یکم پایینه ولی نشون میده خاطرات زیبای امروز رو

با بابا دباد(جواد) رفتیم کافی شاپ شما بستیبی(بستنی) بخوری و بعد هم  برای جشن کیک گرفتیم رفتیم خونه مامان شهین به دایی محمد رضا هم گفتیم بیان اونجا خیلی خوش گذشت

ممنون ازهمه

اوهوکی زرنگی بقیه عکسها اینجاست .......

نیاز خانم در حال کیک و بستنی خوردن

اینجا خودش رو لوس کرده دست به ظرف بستنی میزنه میگه خله(یخه)

اینم از الماس ما

اینجا هم جلوی خونه مامانی وآقا جون (راستی لباست رو خودم دوختم برات ناز گلکم)

عکسهای خونه مامان شهین

 

اینم هدیه مامان ششین (شهین)

اینم هدیه بابا دباد(جواد )و من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابا جون
11 دی 90 13:59
خوش گذشت ولي حيف كه دوربين نداشتيم تا عكساي تاريخي بندازيم از دخترمون !!! بستني خور قدر بابا
مامان آريا
11 دی 90 14:27
ماماني خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي ممنون نمي دونم چي بگم واقعا" كه از داشتن دوستاي به خوبيه شما به خودم مي بالم و خوشحالم خيلي دوستون دارم اميدوارم بتونم جبران كنم
مامان آرمان
11 دی 90 20:53
سلام. هوراااااااااااا به این دختر باهوش و زرنگ. چه جشن قشنگی و چقدر خوش گذشته. دست مامان هم درد نکنه که بلاس خوشگل برای دخملی میدوزه. عزیزم یک خصوصی دارید.
مامان امیر علی
14 دی 90 12:01
عزیزم سلام خوبی ؟ خیلی خیلی خوشجال شدم .ماشاله ماشاله آفرین اول به این مامان و بابای گل با این همه زحمت و افرین به نیاز گلم عروس ماهم دانشمند اینده با مغز فعال .دوست دارم خاله جون موفق و شاد باشین .خوش به حالت با این همه کادو مبارک باشه
مامان آریا
15 دی 90 9:21
سلام به مامانی و عروسک نازنازیش..نیاز جونم بزرگ شدی ناز تر شدیمامانی ببخشید که دیر به دیر بهتون سر میزنم از دست این پسر شیطونه راستی شنل و کلاهی که خودت دوختی واقعا قشنگه البته تو تن نیازجونم