نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

دستم میتونه

1390/9/29 10:38
نویسنده : هدا سادات
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم دختر ناز استخونی من کلی لاغر شدی مامانی ولی هنوز خوشگلی البته عصبی هم شدی و من بهت حق میدم و با امیرطاها و مه یاس هم اصلا سازگاری نداری و حسابی از خجالتشون در میایی البته اونا هم یه موقع ها نوازشی میکنن شما رو و من طبق همیشه شما رو دعوا میکنم نیازکم مامی جون با دیگران خوب رفتار کن .

خوب از موضوع پرت نشیم اومدم بگم کماکان مریضیم و گلومون صدای شیپور میده و اما منظور از عنوان این پست برده بودمت w.c داشتیم میومدیم بیرون من در رو که باز کردم در رو بستی و با تاکید به من گفتی دستم میتونه  و من هم سریع متوجه شدم اینم از اون اصطلاحهای من در آوردیه شما نیم وجبیه و بعله منظور این بوده که من دستم میرسه موچولوی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
30 آذر 90 10:38
عزیزم شیرین زبون .ایشاله به زودی تپلی میشه و سلامت و شاد .بوس


مرسی خاله جونم