نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

تولد تولد

1390/9/29 17:47
نویسنده : هدا سادات
679 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Scraps - Happy Birthday

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

دخترک من ثنا سادات دنیا اومد ساعت حدودا 4:30 دقیقه روز سه شنبه که امروز باشه دایی جلال هم بالاخره یه بابای واقعی شد وقتی زنگ زد صداش از خوشحالی میلرزید مامانی خیلی لحظه شیرینیه من که بابا نشدم ولی مامان شدن که خیلی مزه داشت خاله حسنا دیدتش میگه خیلی نازه و تپلی و پشمولی مامانی خیلی خوشحالم نازنینم با اینکه قبلا عمه شده بودم ولی بازم برام تازگی داره .

___________________________________محصل________________________________________

ب.ن: عاطی جان مادر شدنت مبارک همیشه سالم و شاداب باشید

داداش گلم داداش جلالم پدر شدنت مبارک

خدایا ممنون بخاطر اینهمه بزرگیت و نعمتهای زیبات .

راستی خاله حسنا گفت ثنا خانم حسابی سرتق تشریف داشتن و پتو رو زدن کنار اگه من اونجا بودم که میخوردمش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان دینا
29 آذر 90 19:27
سلام عزیزم مبارک باشه تولدفرشته کوچولوتوناین هم برای ثناسادات
sara
29 آذر 90 22:05
به صد یلدا الهی زنده باشی انارو سیب و انگور خورده باشی اگر یلدای دیگر من نباشم تو باشی و تو باشی و تو باشی

مبارکههههه


ممنون ممنون ممنون
ُسمیه
30 آذر 90 9:08
سلام عزیزم تولد نی نی کوچولوتون مبارک .ان شاء الله سالیان سالیان زیر سایه شما با عزت زندگی کنه .طرحتون هم جالبه . به وبلاگ رادمهر جوجو هم سری بزنید اگر خوشتون اومد به کد 132 رای بدهید . سپاسگذارم
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 90 9:41
مبارکههههههههههههه عمه شدنتونم مبارک کد ما تو مسابقه 150 هست.خوشحال میشیم بهمون رای بدید نیاز جونو ببوسید
مامان امیر علی
30 آذر 90 10:36
ماشاله عزیزم .هزار بار تبریک می گم .ایشاله عروس بشه .سالیان سال سلامت و خوشحال در کنار شما عزیزان زندگی کنه .بوس فراوون
مامان امیر علی
30 آذر 90 10:36
راستی عزیزم کار شما هم خیلی خوبه .به شما هم تبریک می گم .ایشاله برنده بشین .بوس مرسی