نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

این پست کاملا در همه

1391/4/25 19:15
نویسنده : هدا سادات
2,171 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام به همه دوستان عزیزم میخوام اول از همه از دوستان گلم تشکر کنم که منو همیشه خوشحال میکنن و به یادم هستن و بعد هم از خونواده خودم مخصوصا خواهرم حسنا و شوهر عزیزم که یه شب زیبا برم ساختن .هورا

حالا سلام به تو دختر نازم مامانی برات از کجا بگم آها اول از حنا برات میگم یه چند وقتی بود زیر بغلت رو میخاروندیو میگفتی میسوزه هیچی هم نمیتونستم تشخیص بدم تا اینکه آقا جون گفت برات حنا بذارم مامان شهین هم برات یه حنا بی رنگ خرید من برات گذاشتم و کمی هم به موهات زدم موهات رو کمی خرمایی تر کرده فقط دقت کنی متوجه میشی الان هم بعضی اوقات میگی از اون گلها gel برام بزنقهقههمنظورت حناست.

 چندتا هم عکس از تولدو بقیه برات میذارم این هفته خونه مامان شهین بودیم میدونی چرا ؟ سوالچون شما نمیخواستی بریم خونه به قول مامان آخه خونه مامان شهین پیش خودمون میخوابی ولی خونه خودمون باید جدا بخوابی اینم از شماآخعینک

جمعه هم با خاله مهدیه و ابجی فاطمه و دینا و خاله راحله رفتیم پارک خوش گذشت البته شما اصلا با دینا نمیسازی بهتره بگم هیچ کدومتون با اون یکی نمیسازه قهرابرودیگه کلافه شده بودیمچشمکلافه

حالا بیا دنبالم تا عکسهارو ببینی مژه

اینا عکسهای گِل زدناته

پشمالوی من

اینا هم عکسهای تولد من توی پارک خیلی خوش گذشت ولی هوا خیلی سرد بود

این عکسمون قرار بوده دو نفره باشه ولی عمو محمد تو همه عکسها تقریبا پایه ثابت بودآخ

اینم غذای خوشمزه ای که مامان شهین پخته بود استانبولی پلو خیلی خوشمزه بود

اینم از شما و دینا خانوم در حال دیدن وب دینا عسلی

اینم شما و مه یاس جون

این عکس توسط نیاز خانم انداخته شده عاشق عکاسی هستی سر فرصت یه سری از عکاسیهاتو میذارم

و تا یادم نرفته هر پولی که داشته باشی صقده میندازی متوجه نشدی صدقه خودت میگی صقده یه روز ازت غافل شدم 3000 تومن از پولاتو انداختی صدقه آفرین به تو عزیز من.

دوستان گلم تا پست بعدی بایییییییییماچ

عزیزمن منتظر کارهای بعدیت باش.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهدی کوچولو
25 تیر 91 19:45
بازم تولدتون مبارک عکسا خیلی بانمک بودن
بابای ملیسا
25 تیر 91 22:59
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
ماماشهین نیاز خاتون
26 تیر 91 3:04
سلام خانمی دیشب رفتی اما جات خالیه .......ازد یشب هر کاری میخوام انجام بدم منتظرم تا توعزیزم بدویی وبگی من میارم ..من میبرم..من پهن میکنم ..من آب میریزم و.........هر کار دیگری ....تازه در باز کردن هم یکی ازین کارهای اختصاصی شماست ....من فدات بشم عزیزم......


خدا نکنه ما هم دلمون برای شما تنگ شده

ماماشهین نیاز خاتون
26 تیر 91 3:11
سلام .گلم .گله گل مالم ....به قول خودت که به حنا گل میگی ......موهاتو زیر بغلتو همه رو گل زدی ....... گاهی اوقات بهت میگم نکن مامانی .راحت میگی میخواه کنم.......یا دست نزن .....میخوام زنم ....الا آخر .....فدای لجبازیهات......
ماماشهین نیاز خاتون
26 تیر 91 3:27
عزیزم بازم سلام .....

در سحرگاه بیست تیر ماه سال 1363به خانواده ما خدای مهربان فرزندی از تبار سادات عطا فرمودند ......این فرزند ما هداسادات نام گرفت .....البته نامهای زیادی برایش درنظر گرفته شد ....................ولی از همه قشنگتر به نظرمان هداسادات بود ......من همیشه بهش هد هد میگفتم .....

هداسادات در بیمارستان (دکتر هشترودیان )توسط خانم دکتر شهربانو رحمتی جراح ومتخصص زنان وزایمان به دنیا اومد....ومهدیه سادات عزیزم از یه دونگی در اومد.....

بابه دنیا اومدنش من از پدرش هدیه ای معنوی گرفتم .....سفر حج واجب .........خدایا شکرت...

گل بانگ اذان سپیده دم تابستانی برایم عطر خانه خدا به ارمغان آورد .......حالا هد هد مامان تووووووووووووووووووولدت مبارک ..علت هد هد بودنت خبر خوش مکه بود....


ممنون مامان عزیزم


مامان محمد و ساقی
26 تیر 91 20:42
سلام.خوبین؟پست جالبی بود. مامان بزرگ یکبار به وبلاگمون اومد با هزار بدبختی اینجا رو پیدا کردم. حنا زدن خیلی قشنگه.چه بامزه شده. امیدوارم همیشه به جشن و شادی و خوشی.
پدربزرگ ارغوونی
26 تیر 91 22:20
سلام هد هد بانو ، تولدت مبارک ، روزت غرق نور وشادی ، با هلهله نازگل خوشگلت ، حرفای مامانت هرچند نشئه کننده وشادی بخشه ، اما منو دلگیر می کنه از بس می بینم با مهر مادری یعنی از بن وجودش برات نوشته ، دونه دونه گهر هزینه کرده ، گهری که با چشم دیده نمیشه اونو باید در نگاهش دید در خواهش هاش برای بند بند وجودش هد هدی به هر حال منم میگم مبارک باشه عکسهای قشنگتو دیدم ، سفره عاری از رنگ ریاهتونو دیدم منم کش رفتم از اون دون دون برنج توی بشقابتون ..بازم مبارک و نسیمی کز بُنِ آن کاکل آیو مرا خوش‌تر ز بوی سنبل آیو چو شب گیرُم خیالت را در آغوش سحر از بسترم بوی گل آیو. خوشتون باشه
مامان امیر علی
27 تیر 91 15:34
ای جانم دخمل من چرا اینطور کردی حتما گرما زده شده یا گرمی خورده راستی به به به این کیک زیبااااا و تولد زیبا در پارک خیلی قشنگ بود .... ایشاله همیشه جمع خانوادگی شما پا برجااااااااااا و خانواده خوشبخت و سلامت بمانیددددددددددددددد
مامان امیر علی
27 تیر 91 15:35
خیلی متن مامان شهین زیبااااااااااا و پر احساس بود
مامان دینا
27 تیر 91 15:54
سلام هدا جون .چه پارک رفتیم مااااچرخ وفلکش از همه باحال تر بودچه عکس بامزه ای شده نیاز ودینا باهم توی یک جا عجیب نیست؟
مامان فاطمه
27 تیر 91 16:38
سلام دوست خوبم من وب شمارو نگاه کردم وب زیبایی دارید با اجازتون شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید به ما هم سری بزنید در ضمن تولدتون مبارک. انشاالله صدو بیست ساله بشید.
مامان امیر مهدی
27 تیر 91 17:29
سلام دوست گلم امیر مهدی تو یه مسابقه به اسم نی نی شلخته شرکت کرده ممنون میشم که بهش رای بدین.انشاالله جبران میشه. لطفا به این آدرس برین و رای خودتونو همراه با آدرس وبلاگتون ثبت کنید ممنونhttp://mamiparisa.persianblog.ir/
مامان محمد و ساقی
31 تیر 91 19:56
تولدتون هم مبارک باشه عزیزم.