نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

بی تو من تنهایم

1391/4/25 16:19
نویسنده : هدا سادات
661 بازدید
اشتراک گذاری

از کجا آمده ای ؟              که چنین نمناکی !
زیر باران بودی ؟                ای خیال ابدی !
بی تو من تنهایم               تو چرا غمگینی ؟
من اگر می گریم              ترس فردا دارم
ترس بی تو ماندن             تو چرا می گریی ؟
ای صدای قدمت               نبض دلتنگی من
من اگر دلتنگم                  تو چرا تنهایی ؟
رو به رویم بنشین              حرف دل با من گو
من اگر خاموشم               تو چرا دلتنگی ؟
من اگر تاریکم                   مثل شب های دگر
پشت این پنجره ها            تو چرا خاموشی ؟
من اگر می بارم                مثل باران بهار
تو چرا نمناکی ؟               سایه ات زد فریاد
             من برای غم تو می گریم     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پدربزرگ ارغوان
25 تیر 91 0:22
سلام نیازک ، خوش خشوشک پوست پیازک ، مهربون وخوش قدم ، شیرین تر از نوک قلم ، اینو فی البداهه برات نوشتم نیاز جان به مامان هدا خانوم ومامان بزرگت سلام منو برسون وبفرمایید آدرس وب آقا امیر طاها را نوشتید ولی احتما در نوشتن آدرس تعجیل فرمودید لذا نتونستم بیابم اما به آواز قو سر زدم زمزمه های متین شما را با ذات اقدس الهی خواندم خوشحالم کردید .متشکرم...یا حق ادا کن همه حق ما را به درگاهت مخلصیم پر از حاجت ونیازیم راهنمایمان باش ..الله نگهدار
مهدی کوچولو
25 تیر 91 2:13
فکر کنم هر چی مینویسم بهتون نمیرسه سه بار پست تولدتون رو تبریک گفتم
مامان سونیا
25 تیر 91 16:14
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان امیر مهدی
25 تیر 91 17:28
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ