نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

تولد يه فرشته

1391/4/20 13:14
نویسنده : هدا سادات
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم عزيز دل بابا

اگه فكر كردي كه من اشتباه كردمو و تولدت الان نيست ، خودت اشتباه كردي

مگه فقط خودت تنهايي فرشته اي ؟؟

من يه فرشته ديگه هم ميشناسم كه امروز تولدشه

اااااوووووووووننننننننننن كسي نيست جز

.

.

.

.

هدي مهربون

بزن كف مرتبو تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

همسر عزيز و گل من ، كه هميشه سختيها رو به اميد آسايش ها در كنارم تحمل كرده

مامان خوب و دلسوز شما كه هر لحظه به فكر آينده و رشد و تعالي شماست

از خداي مهربون هم بابت اين لطف بزرگ تشكر ميكنيم

البته يه تولد كوچولوي كوچولوي كوچولوي هم گرفتيم ( اونم كجا ، توي پارك !!! )

از مامني هم ميخوام لطفا عكساشو تو پست هاي بعدي بزاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان هدا
20 تیر 91 13:10
وایییییییییییییی ممنون همسر عزیزم نمیدونم چطوری تشکر کنم
پدربزرگ ارغوان
21 تیر 91 22:15
سلام شبتون بخیر ونیکی ، سپاسگزارم که منت گذاشتین به وبلاک کوچولوی من اومدید از اینکه دیر خدمت رسیدم عذرم را بپذیرید ، خیلی خوشحالم که شما اولین بانوی مادربزرگی هستین که برای نوه گلتون وقت گذاشتین واز لحظات ورزها وساعاتی که در کنارش سپری می کنید خاطرات آن را به تصویرنوشتن می کشید .براتون بهترین ها را آرزو می کنم واز نظرات بسیار ارزشمندتان سپاسگزارم ..به مهر آسمانی واهورایی همیشه شاد وتندرست باشید .. دوست دار شما خوبان ..پدربزرگ


سلام من مامان نیازم
مامان امیر علی
22 تیر 91 14:02
عزیزم فدات بشم من ببخشید دیر شد به خدا درگیرم عزیزم تولدتم مبارک ایشاله سالیان سال در کنار خانواده گلت به خوبی و خوشی زندگی کنی می بوسمت گنده ماچ ماچ
پدربزرگ ارغوان
22 تیر 91 18:50
تشکر می کنم هدی خانوم دختر گلم نیاز جان را ببوسید وبراش از قول من دعا وسلام وبوس جانانه از روی پیشانی صاف وزلالش بگیرید ..من دوست داشتم وب آواز قو را ببینم اگه زحمت نشد برام آدرسشو بذارین ..متشکرم
مهدی کوچولو
23 تیر 91 0:02
تولدتون مبارک بخشید دیر شد آخه من از دست وروجک با موبایل میام نت و پیغام میزارم بعضی وقتا میاد و گوشی رو میگیره و من نمیدونم پیغامم رفته یا نه.واسه شما دفعه سوم که مینویسم.سه شنبه و چهارشنبه هم نوشتم ولی اومدم دیدم نیست فهمیدم نصفه مونده وروجکن دیگه
مامان دینا
24 تیر 91 1:30
تولدت مبارک دوست خوبم منتظر عکسها هستم زود بیا برامون بذار
مامان ملینا
24 تیر 91 9:23
سلام هدی جون تولدت مبارک عزیزم خیلی ممنون که بهمون سر زدی روی گل نیاز خانم رو محکم ببوسید دوست دارم نیاز خانم
مامان فافا
24 تیر 91 10:17
تولدتون مبارک ان شاالله سالهای سال در کنار خانواده به خوبی زندگی کنید