نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

سال 91

1391/1/15 15:04
نویسنده : هدا سادات
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز من سال 91 شروع شد با یه عالمه خاطره اول اینکه لحظه سال تحویل بابا جواد حموم تشریف داشتن شما خواب بودی و هرچی صدات کردم بلند نشدی و منم دور خودم میچرخیدم سفره هم نداشتیم تلویزیون هم نداشتیم فقط حدس زدیم که دیگه تحویل شده

بعد حدود ساعت 10 رفتیم خونه مامان شهین

و اما بقیه بیا دنبالم تا جونم واست بگه

این شما بر سر سفره هفت سین مامان شهین

و بعدش هم حرکت کردیم به سمت تهران خونه مامانی مولود ناهار اونجا بودیم این هم عمو داوود ،مامان مولود و بابا جون

این عکس کل خانواده سمت بابا ایناست

اینم گربه داره ماهی میگیره

انم از عرسک من

و این سفره به هم ریخته مامان مولود

و این آخرین عکس موجود فعلا چون دوم آخر شب رفتیم به سمت اصفهان و اونجا دوربین بر اثر یک اتفاق به زمین خورد و تنزش دیگه کار نمیکرد ولی به زودی عکسها میاد تا 6 فروردین اونجا بودیم و وقتی برگشتیم کلی کار داشتیم خونه رو تموم کردیم کارهاشو و بعد مهمونی بازی شروع شد و روز 11 هم رفتیم الموت خیلی خوش گذشت خاله عفت و خانواده به همراه دایی جون هم اونجا بودن سیزده بدر توپی هم گذروندیم خدایا همیشه شاد باشیم و قدر این لحظات رو بدونیم 13 فروردین ساعت 6 غروب به سمت خونه حرکت کردیم و ساعت 10 خونه بودیم دخترم عکسهاتم میذارم برات به زودیعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

hengameh
15 فروردین 91 19:38
سلام عزیزم بازم میگم ساله نوت مبارک خانوم امیدوارم ساله خوبی داشته باشی دوووووووووووووووووووووووودا
مامان دینا
16 فروردین 91 1:49
سلام عزیزم. تو جیگرطلا چه شیطونیایی که نکردی امیدوارم همیشه همین جوری لبات خندون باشه گلکم .
مامانی درسا
16 فروردین 91 2:00
نیازی خاله مثل ماه شدی سفره مامان مولود و مامان شهین با وجود شما خیلی خوشگل شده . یه دنیا بوس
مامان امیر مهدی
17 فروردین 91 1:52
سلام سال نو مبارک باشه من آپم بیا
مامان امیر علی
20 فروردین 91 0:13
به به سلام به روی ماهتون .خیلی دلم براتون تنگ شده بود .خیلی خوشحال شدم شما را دیدم .ایشاله سال خوبی داشته باشید و همیشه دور هم و خوش باشید .خونه جدید و یه زندگی نو .چه جالب بابایی حمام و شما خواب بودید وای تا اخر سال بابا در حمام و وای وای شوخی کردم .ایشاله همیشه شاد و خوش باشید .دخمل نازم هم عیدتون مبارک عروسک خانوم


ممنون عزیزم ما هم کلی دلتنگتیم
مامان پارسا جیگر
20 فروردین 91 0:40
پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا و در آن باغ کسی می خواند که خدا هست، دگر غصه چرا آرزو دارم خورشید رهایت نکند، غم صدایت نکند، ظلمت شام سیاهت نکند، و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
مامان ملینا
20 فروردین 91 11:14
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی در کنار مامان و بابا داشته باشی.عکسات خیلی عالین .مامان نیاز حتماً براش اسپند دود کن.
مامان آتین
20 فروردین 91 14:58
سلام عزیزم سال نوتون مبارککککککککککک شما هم که مثل ما لحظه تحویل سال سر سفره نبودین! امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید
مامان علی خوشتیپ
21 فروردین 91 14:08
سال نوتون مبارک عزیزم.
اسم مامان منم شهینه
عکسا خیلی نازن.خودتونو و نیاز جونم که ماشاالله دارین
خصوصی


ممنون لطف دارین