نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

عصای دستم

1390/11/12 18:54
نویسنده : هدا سادات
836 بازدید
اشتراک گذاری

 www.smilehaa.orgسلام عزیزتر از جونم اومدم بهت یه خبر داغ داغ داغ بدم فقط اوخخخخخخخخ سوختم www.smilehaa.orgتو

 نسوزی مامانی جونمwww.smilehaa.orgخوب جونم برات بگه امروز داشتم یه مقداری از عروسکهاتو جعبه میزدم که از خواب بیدار شدی و گفتی درشون بیار من میخوام جمعشون کنم حالا جمع کردنشون بماند که همه رو پرت میکردی تو کارتن و در آخر هم من نوشتم روی کارتن عروسک نیاز و شما گل دخترم خوندیش www.smilehaa.orgو بعد گیر دادی که منم باید بنویسم عروسک مامان www.smilehaa.orgهرچی گفتم آخه اینا مال من نیستن به خرجت نرفت که نرفت در آخر پیروز شدی

اینم از عکسهاش

www.smilehaa.orgلطف کن یه کلیک کن برو به ادامهwww.smilehaa.org

اینجا نوشتی عروسک مامان

فقط ببخشید مامانی جونم من سوادم دیگه در این حد نیست که بفهمم چی نوشتی دقیقاwww.smilehaa.org

البته نستعلیقش هم بالاست

تا یه خبر دیگه خدا نگهدارت هداسادات جلال زاده کرجwww.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر مهدی
12 بهمن 90 22:03
سلام چه دخمل نازی
اگه افتخار بدین امیر مهدی جونو به جمع دوستان وبلاگیتون اضافه کنید
اگه مایل بودین منم لینکتون کنم واسم کامنت بزارین


باعث خوشحالیه
مامان دینا
13 بهمن 90 1:10
سلام دختربلا .قربوووووون نوشتنت عزیزم این خطت منو کشتههههه
سارا
13 بهمن 90 9:11
سلام دوست عزیز یه عکس یا نهایتآ دو عکس کافیه.


ممنون
مامان ملینا
13 بهمن 90 9:45
دخترا همیشه عصای دست مامان و بابا ها هستن خدا برات حفظش کنه .ان شالله به سلامتی اساب کشی می کنین ؟ خسته نباشید.


بازم ممنون از لطفت
ثمین
13 بهمن 90 12:07
سلام اومدم ازتون دعوت کنم از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیــــــــــس دیدن کنید!
مامان امیر علی
15 بهمن 90 14:01
باهوشم عزیزم نانازم قربونت بشم من افرین خاله جون .دیگه واقعا باسواد شدی ها بوس گنده از لبای نازت