نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

خراب ندفتم

1390/10/26 18:20
نویسنده : هدا سادات
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

Semiquaver 2امروز داشتیم با هم مامان و بابا بازی میکردیم(تراشه های الماس) بهت بابا آمد رو نشون دادم گفتی ولی بعدش شک کردی گفتی خراب ندفتم؟

منظور از گلواژه خراب ندفتم=اشتباه نگفتمTrombone

و اما چرا مامان و بابا بازی؟ این اسم رو خودت گذاشتی من بهت میگم کارت بازی ولی خودت میگی مامان و بابا

قربون دختر مستقلم برم که خودت اوستای همه فن حریفی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان دینا
26 دی 90 20:42
سلام عزیزم.قربووووون حرف زدنت.عاشقتم
dp
26 دی 90 22:13
سلام . اولین قهقهه بلند ملیسا : موضوع یادداشت جدید من هستش . ممنون میشم با حضور خودتون این حقیر رو سرافراز کنید و از طرفی هم با گذاشتن یه یادگاری تو قسمت نظرات ، ولو یک سلام ، روزهای خاطره انگیزی رو برای دخترم رقم بزنید . منتظر شما هستیم .
آرزو(مامان نیکی)
27 دی 90 9:00
سلام خانمی ماشاله به این نیاز خانم چه شیرین حرف میزنه خدا حفظش کنه عزیزم میشه واسم موضوع استعدادبابی و تراشه ها رو توضیح بدی ممنونم
مامان آرنیکا
27 دی 90 11:47
سلام مامان نیاز عزیز ممنون که به ما سر زدین نیاز کوچولو رو ببوس راستی من خیلی وقته می خوام واسه دخترم بسته تراشه های الماس رو بخرم اما از توی اینترنت پیداش نکردم میشه راهنماییم کنی ، شماره تلفن و یا هر چیز دیگه ای که بتونم از اون طریق اونو بخرم ، در ضمن من تهران نیستم و توی شهر ما هم نیست خیلی جاها پرسیدم
مهتاب
27 دی 90 16:51
ممنون از راهنمایی خوبتون


خواهش میشه
مامان آرمان
28 دی 90 23:57
سلام. نه شما خراب ندفتید...لطفا شما درست برفتید گلم. آفرین به دختر باهوش و درسخوان...موفق باشی
مامان امیر علی
29 دی 90 0:48
شیرین زبونم .عزیزم عروسکم .بوس گنده واسه نیاز جون .دوست دارم ما هم دلمون واستون تنگ می شه ایشاله به زودی همدیگرو می بینیم .ما هر روز به شما سر می زنیم اما اول همه را می خونم بعد تمام شد نظر می زاارم .نیاز جون گلم افرین به این مامان با این همه نوشته های اموزنده و قشنگ .بوس
ثمین
29 دی 90 11:51
سلام من ثمین هستم. اگه دوس داشتی ایده واسه تولد کوچولوتون بگیری یا هر جشن دیگه ای یه سر به من بزن
خاله حسنا
1 بهمن 90 16:45
عزیییییییییییزم خداب ندفتی جوجو طلایی