نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

سینما

1391/6/18 16:57
نویسنده : هدا سادات
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم اومدم برات بگم از اینکه ما یه چند وقتیه خونمون پر از صفا و برکته آخه ...................................

اوهوکی بیا دنبالم

love roses 03

خوب حالا برات بگم چونکه مامان شهین و آقا جون و بقیه وابستگان به علت جابجایی و حاضر نبودن خونه جدید پیش ما هستن زندگیمون پر از شادی و هیاهو شده اگه برن دوباره تنها میشیم تازه خونشونم ازمون دور شده کلی غصه میخوریم من موندم تو رو چیکار کنم در هر حال فعلا کلی باید شاد باشیم و اما بابا یه سورپرایز برامون داشت ...

برامون بلیط کلاه قرمزی و بچه ننه رو رزرو کرده بود و اومد و ما رو برد خیلی برات جالب بود البته همدان توی شهر بازیش یه سینما 4 بعدی داشت که ما اشتباه کردیم و شما رو بردیم و شما ترسیدی و تا چند روز همه حرفت از اون بود اول هم وارد سینما شدیم گفتی من از این کارتون بدا نمیخوام ولی وقتی بهت گفتیم اینجا کارتونش خوبه با این دلیل که عینک نزده کسی قبول کردی و میخکوب فیلم شدی با کلی سوال حرف دست و خنده و خلاصه که خیلی بهت خوش گذشت مامانی جونم اینم اولین سینمای شما همیشه دوستت داریم

نیازی مامان چقدر بزرگ شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سپیده
18 شهریور 91 19:14
سلام. با تشکر از رای شما www.koodakeman91.niniweblog.com
pani
18 شهریور 91 20:08
سلام خاله جون لطفا کمکم کنید تا تو مسابقه برنده بشم وبلاگ کودک من مسابقه شماره 3 عکس شماره 10 پانی خیلی ممنونم
خاله مرمر
18 شهریور 91 20:28
سلام مامانی خیلی ممنونم بابت لطفتون، امیدوارم بتونم جبران کنم
mamane roham
19 شهریور 91 8:58
سلام عزیز دل من. آفرین که از سینما نترسیدی. خوش به حال این مامانی و بابایی که همش به فکر نیاز جون هستن. می بوسمت
مامان فافا
19 شهریور 91 11:59
سلام عزیزم.ان شاالله همیشه خوش باشید. فعلا از این لحظات خوب استفاده کنید و غصه ی بعدا رو نخورید
مامان سونیا
19 شهریور 91 18:16
از این لحظه های ناب استفاده کنید وغصه فردارو که هنوز نیومده نخورید خدا بزرگه انشاالله واسه بعدشم یک فکری میکنه دیگه نیاز جون رو ببوسید
مامان فاطمه
20 شهریور 91 16:57
سلام فاطمه توی مسابقه رویای زیبا شرکت کرده اگه می شه برید و بهش رای بدین شماره 34 ممنونم http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان دینا
24 شهریور 91 0:34
سلام عزیزم .چه خوب که سینما رو دوست داشتی .ما هم رفتیم سینما ولییییییییی مگه دینا عسلی گذاشت ما فیلم ببینیم
مهدی کوچولو
25 شهریور 91 0:27
سلام عزیزم یه مدت نبودم سفر بودم ببخشید نتونستم بیام سر فرصت ،تازه رسیدم
مهدی کوچولو
25 شهریور 91 0:28
سلام عزیزم یه مدت نبودم سفر بودم تازه رسیدم ببخشید سر فرصت میام
مامان آرمان
25 شهریور 91 23:57
سلام البته با شرمندگی خیلیییییییییییییییییییییی زیلد که مدتهاست نتونسته بودم سری به دوستان بزنم و ممنون از شما که به ما سر زده بودید و پیام گذاشته بودید. خوشحالم که اومدم پس تجربه سینما اول براش جالب نبوده ولی خوب شد که دومیش با یک فیلم خنده دار کودک بوده. خوش باشی نیاز عزیز
مهدی کوچولو
28 شهریور 91 1:01
خاتون کجاییی؟کجا اسباب کشی کردید؟چقدر اسباب کشی میکنید آخه ؟
مامان امیر علی
28 شهریور 91 11:31
خوشحالم که خوشحالید همیشه شاد باشید ماشاله دخملم چقدر بزرگ شده ها بوس روزت هم مبارک مادر اینده افرین به سورپرایز بابا ایشاله که خوشت اومده باشه
مامان آتین
1 مهر 91 13:08
ای جونمممم ... چه عکس قشنگی
ماماشهین
20 مهر 91 4:09
سلام هدهد مامان......چه کنم باهمه ی شرمندگیها..........دلمان بسیار کوچک است.ولی آنقدرجادارد که برای عزیزانمان،گوشه ای بگذاریم ،برای مهربانیها،وبرای همیشه ی عمر ......دوستتون داریم عزیزانم.....مامان وبابایی........دودا برای همیشه.