نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

بازم بابا رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1391/3/6 11:10
نویسنده : هدا سادات
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

www.smilehaa.orgسلام دختر نازم اینبار میخوام از بابا برات بگم 

بازم بابا رفت بم www.smilehaa.org و دوشنبه آخر شب میادwww.smilehaa.orgباید تحمل کنم یا قبول کنیم بریم اونجا ولی فکر کنم تحمل کردنه راحتتر باشهwww.smilehaa.org

 

راستی یه چیزی یادم اومد یه روزی از همین روزهای ما که مامان شهین و آبجی فاطمه اومده بودن پیشمون

شما داشتی نقاشی میکشیدی که یهو دیدم داری رو فرش میکشی www.smilehaa.orgمنم گفتم نیاز البته داد زدم و شما ترسیدی همون موقع ناراحت شدی و طبق معمول که عصبی میشین www.smilehaa.orgجیشتون ریخت منم که حسابی ناراحت شده بودم سرت جیغ و جال کردم www.smilehaa.orgخلاصه که آبجی فاطمه برد شستت منم فرش رو شستم و اومدی بیرون با مامان شهین مشغول نقاشی شدی منون نگاه کردی من بهت اخم کرده بودم و شما به مامان شهین گفتی بریم اتاق خودم ازت جویا شدیم چرا شما هم بی تعارف گفتی آخه نمیخوام روی مامانمو ببینمwww.smilehaa.orgشما لطف داری به منwww.smilehaa.org

بازم یه چیز دیگه >>>>>>>>>>>>>>>................. میایی یه شکلی میبینی نمیدونی چیه میگی

نیاز: مامان اینا چی هستن؟

مامان : شکله!

نیاز : اینو میدونم چه شکلی ؟

مامان :منظورت رو متوجه نمیشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیاز : مامان اینا رو بشناسشون از من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به من بگو چی توی شکله؟

مامان : در حال توضیح با فک افتاده

اینم از این قصه ، ولی هنوز قصه ها ادامه داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر مهدی
6 خرداد 91 14:32
ایشالا زودی برمیگرده تحمل بهتره
ممنون که بهمون سر زدین


ممنون عزیزم واقعا تحمل بهتره
مهدی کوچولو
6 خرداد 91 15:16
جای اقای همسر خالی نباشه.بم برای زندگی قشنگه واسه تنوع بد. نیست البت غریبی و این حرفا هست دیگه.مادر جان خودت رو کنترل کن سر بچه داد نزن ببین عواقب بدی داره اگه اروم گفته بودی اینقدر زحمت رو دستت نمی افتاد از ما گفتن

آی گفتی کاش عصبی نشده بودم حالا که یه تجربه ای هم شد
mamane roham
7 خرداد 91 2:14
آخی جاش خالی نباشه. ایشالله زود زود صحیح و سلامت میاد . مرسی که به ما هم سر می زنید. واقعا خوشحال می شم از دیدن کامنت هاتون. می بوسمتون. اون جیگر طلای خاله رو هم ببوس هم محکم فشارش بده مخصوصا اون لپاشو


ممنون از لطفتون خاله مهربون
مامان ملینا
8 خرداد 91 12:03
نیاز جون خدا باباتو سلامت داره که برای شما داره تلاش می کنه.مامانی اینبار بهومن سر نزنی دیگه ناراحت می شم منتظرتونم.نیاز جون بوس آبدار و خوشگل برات


نه خاله جون ناراحت نباش اومدم همین الان
مامان امیر علی
9 خرداد 91 10:41
آخه هدی جون جاشون خالی نباشه .من جای شما بودم دنبال همسری می رفتم کلی کیف داره هجرت کردن رو عاشقشم .هر مدتی یه جا زندگی کردن رو دوست دارم .
راستی فضولی کردم ببخشیدا شغلشون مگه چیه ؟
وای نقاش کوچولو و مامان بد اخلاق می دونم اون لحظه چه حسی داشتی خودم تجربه کردماما می کشمتا دختر منو اذیت کنی

آره خوبه ولی از غربت میترسم همسری منم حسابدار شرکت مدیران خودرو هست
آخگفتی خودمم میدونم خیلیتند شده اخلاقم
مامانی درسا
9 خرداد 91 14:31
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه .......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php

چچشم به روی چشم