نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

هفته ای که گذشت

1391/2/16 20:14
نویسنده : هدا سادات
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

اول سلام به همه دوستای عزیزم نمیدونم چه مشکلی پیداکردم که فقط بعی وبها رو میتونم جوابشون رو بدم چون قسمت نظرات باز نمیشه من همیشه به یادتون هستم مشکل از کجاست نمیدونم !!!!!!!!!!!!!!

و اما ندا جون تولدت مبارک عزیزم

حالا نوبت عروسک منه که فکر کنم زود زود شوهر کنه آخه یه مدته همش مامان این و اون میشه از آقاجون گرفته تا عمو جلال و عموداوود ومن و بابا و..... خلاصه که مامان خیلی ها میشی و همینکه میبینی من دارم کتاب میخونم و حواسم به شما نیست میایی میپری روم یا میایی روی صورتم و بعضی وقتا هم میگی اونو بذار کنار و من ومتوجه خودت میکنی و شدیدا هم حافظه ی قوی ای داری نه که من بگم همه میگن یه حرفی یکی بزنه 2 ماه بعد هم ببینیش تحویلش میدی راستی مامانی از طرف تراشه ها میخواستن برای تیزر بیان سراغت پیدات نکردن ولی من میگم اگه قسمتت بود پیدات میکردن

راستی تو این هفته یه عروسی هم رفتیم خیلی خوش گذشت عروسیه شیما دختر داییه مامان شهین

حالا بیا تا چند تا عکس برات بذارم

اینم شما و خاله حسنا که کلی خودتو براش لوس کردی

اینجا هم خسته از بوسه های مکرر این و اون تو هم که گریزون از بوس چه شود؟

اینم عچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچغغغغغ عمه ثنا سادات الاهی قربونت برم که اینقدر بلا و باهوشی و زبر و زرنگ چقدر ناز شدی عروسکم

تا برنامه بعد باییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهدی کوچولو
16 اردیبهشت 91 20:57
همیشه به شادی و عروسی.خوش به حال خاتون خانم با این همه طرفدار.زنده باشی و زود عروس شی خوشگل خانم ابرو کمون
مامان ابوالفضل
17 اردیبهشت 91 0:23
سلامممممممممم خیلی عسلی دوستت دارم
مامان آرمان
21 اردیبهشت 91 12:18
مادر است چشم و چـــــراغ زندگی مادر است سرچشــــــمه آزادگی مادر است تصویر عشق و عاشقان مادر است نقـــــــــش بلند جاودان روز مادر بر شما مبارک
مامان ملینا
21 اردیبهشت 91 12:47
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک –_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–_–
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 11:42
فردا نه …چند ساعت بعد هم نه …چند ثانبه دیگر هم نه… …همین الان ……برای مادرت یک کاری بکن اگر زنده است دستش را اگر به آسمان رفته است …قبرش را…. اگر پیشت نیست …یادش را…. اگر قهری…چهره اش را…. اگر آشتی هستی پایش را… ببوس……. روز مادر مبارک
مامان امیر مهدی
23 اردیبهشت 91 0:52
سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان-عطای خداوندسبحان-کوثر قرآن-همتای امیرمومنان-والگوی بی دلیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد آپم
زیبا
23 اردیبهشت 91 15:17
و خدا می خواست همه جا جلوه کند، مادر را آفرید. روزت مبارک
مهدی کوچولو
23 اردیبهشت 91 16:17
مادر، ای بهار زندگی، شادترین لبخندها و عمیق ترین سلام های ما، همراه با بهترین درودهای خداوندی، نثار بوستان دل آسمانی ات باد.روزت مبارک
مامان پارسا جیگر
23 اردیبهشت 91 16:35
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید. از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام. عزیزم روزت مبارک ...
مامان امیر علی
24 اردیبهشت 91 20:30
قربون این دوست خوشگل و مهربونم برم من عزیزم فدات شم از اینکه به یادمی مهربون خانوم .من نمی دونم چرا اس بهت می دم جواب نمی دی نمی دونم شاید دارم اشتباه می دم اما اومدم اینجا بهت روز مادر را تبریک بگم و نیاز جونم مادر اینده ما مثل مامانش گل .خوشگل خانوم


ممنونم عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 اردیبهشت 91 11:50
سلااااااام من زهرا هستم .یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم. لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی
سجاد
23 خرداد 92 21:22