نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

آخر هفته شلوغ

1391/1/27 20:32
نویسنده : هدا سادات
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی جونم خوبی دخترم این روزا سرمون حسابی شلوغ بود

مامان مولود و عمو جلال و فاطمه با مامانش اینا اومدن 5 شنبه ساعت 5:30 خونه ما بودن منم همه کارامو کرده بودم آخه من خیلی کد بانو هستم تاحالا نشده بود برات بگم غذاهای خوشمزه درست کردم از قبیل قیمه نثار و قورمه سبزی به همراه کوفته تبریزی و بورانی و ژله و تزیینات خیلی قشنگ من یه مامان باسلیقه ام شما هم باید یه دختر با سلیقه بشی مامانی جونم و در آخر که حسابی خوش گذشت آخه جمعه خونه دایی محمد و شب هم خونه مامان شهین دعوت بودیم با مامانی مولود اینا تو هم که حسابی آتیش پارگی کردی مامانی دوست دارم

راستی 5 شنبه صبح نوبت دندان پزشکی داشتی و این دومین دکتر بود که گفت باید بیهوش بشی و دندونات درست بشن مامانی نمیدونم چیکار کنم خیلی نگرانم و از طرفی هم از وضعیت دندونات نگران مامانی نمیشد این یه دونه رو به مامان میرفتی باور کن به هیچ کجای دنیا بر نمیخورد .

خدایا هرچی صلاحه همونو جلوی پامون قرار بده

تا بعد خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان امیر مهدی
27 فروردین 91 15:35
همیشه شاد باشید
آرزوهای رنگی
27 فروردین 91 16:24
سلام وتبریک به خاطر وبلاگ زیبایتان .اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزند نازتان را ازروی عکسش بکشم ودروبلاگم قراردهم تامشاهده کنید اگر خوشتان آمد میتونید بخرید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
مامان دینا
28 فروردین 91 0:55
بابا سلیقهباباکدبانوبابا تزیینات خیلی قشنگخسته نباشی دوست خوبم .همیشه خووووووش باشید
مادر کوثر
28 فروردین 91 13:24
سلام عزیزم مرسی از حضورت ماشالله به این نیاز خانوم خوشگل
مامان امیر علی
29 فروردین 91 14:17
سلام عزیزم خوبی .راستی تراشه ها خیلی سعی کردن با شما تماس بگیرن اما موفق نشده بودند منم اخر شب فهمیده بودم و اینقدر سرم شلوغ شد یادم رفت و گرنه نیاز جونم هم در لیست تیزر بود .حیف شد ایشاله دفعه بعد .بوس


ممنون عزیزم قسمتش نبوده
مهدی کوچولو
31 فروردین 91 18:21
سلام من نیازم تو رو هر روز دیدنه خوشگله هزار ماشااله به کولوچه خانم
مامان فاطمه و محیا
2 اردیبهشت 91 9:26
هدا خانم سلام ماشاالله دختر نازت به خودت رفته . منم وقتی فاطمه 3.5ساله بود بردمش اصفهان و 2ساعت واسه دندو ناش توی اتاق عمل بود خدارو شکر مفید بود اخه 10تا دندون خراب داشت
مادر کوثر
2 اردیبهشت 91 14:53
سلام عزیزم وای چه غذاهایییییییییییییی مامانی دلم آب افتاد که بوس بوس
مامان امیر علی
3 اردیبهشت 91 7:03
بابا کدبانو خانوم خسته نباشید .ایشاله تا باشه از این کارها باشه
مامان امیر علی
3 اردیبهشت 91 7:04
ای داد دندونای عروسم مگه چی شده ؟؟ باشه عیبی نداره براش اینطوری بهتره کمی طاقت بیار برای خودش خوبه عزیزم .
مامان آریا
3 اردیبهشت 91 23:43
سلام غصه نخور عزیزم . خدا خودش همیشه پشت و پناه همه ما بوده و هست . توکلت به خدا باشه و مطمین باش هیچ مشکلی پیش نمیاد .
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 12:22
سلام عزیزم مگه دندونش چشه که باید بی هوشش کنن ؟اصلا نگران نباش علم اونقدر پیشرفت کرده که دیگه جای نگرانی نیست توکلت به خدا باشه. *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مرجان مامان پریساجون
6 اردیبهشت 91 8:58
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه
علی .... هدایت خدا
26 اردیبهشت 91 1:23
سلام..
برکت خداوند با شما و خانواده محترمتون.. براتون توی پست نوشتم که دیشب در حال دعا کردن یکدفعه شروع کردم به زبان روح القدس دعا کردن که همش تکرار میکردم لهلو لهلو لهلو... تکرار این کلمات بی اختیار بود... برای همین اومدم توی اینترنت سرچ کردم و وبلاگ شما رو پیدا کردم .. همون پستی که درباره لهلو کسی که دخترتون باهاش دوسته...مطمئن باشید که خداوند دختر شما رو لمس کرده و تحت تاثیر روح القدس هست .. من با اجازتون کل پستهای شما رو خوندم و متوجه شدم که دختر شما واقعا" خاص میباشد ... در یک پست ذکر کرده بودین که گفته من آب واقعی میخوام.... این کلام برای خداست که در انجیل یوحنا عیسی مسیح میگه من آب حیات و آب واقعی هستم .. هر کس آب حیات را بنوشد هرگز تشنه نخواهد شد.. و میفرماید هیچ کس جز به واسطه من نزد پدر نخواهد رفت...امیدوارم عیسی مسیح قلب شما رو هم لمس کند و مطمئن باشید روزی دختر شما به خداوند زنده .عیسی مسیح ایمان خواهد آورد و نجات پیدا خواهد کرد.من برای شما و خانواده محترمتان در دعا هستم....رفتارهای دختر شما مانند یک ایماندار واقعی به عیسی مسیح هست مثلا همین هدیه دادن که خودتون نوشته بودین....در پناه خداوند و فیض عیسی مسیح و پری روح القدس باشید......روزی این متن را به یاد خواهید آورد


ممنون که کامل خوندید ولی من تموم سعی ام رو میکنم که یه مومن واقعی به خدای حق و حقیقت باشه اونم جز الله خدا God نیست و ازتون تشکر میکنم چون تلنگر محکمی به من زدید که بیشتر مراقب اسلام گرایی دخترم باشم بازم ممنونم در ضمن حضرت عیسی یکی از پیامبران ماست و از خدامون هم مهربونتر نیست هیچ موقع