نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

روز از نو روزی از نو

1391/1/21 18:57
نویسنده : هدا سادات
719 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا برای داده ها و نداده هات شکر که تو همه شون صلاحی بوده .

سلام بلند بالا به دختره خودم که تازگیها اینقدر کج خلق و حرف گوش نکن شده مامانی دیگه نمیدونم باید چه جوری باهات تا کنم حالا که داری این پست رو میخونی نمیدونم دقیقا چند سالته ولی امیدوارم بد اخلاقی هات برات نمونده باشه البته منم اعتراف میکنم که عصبانیت منم شاید به بد اخلاقی تو دامن زده باشه ولی منم آدمم اعصابم هم از فولاد نیست خوب یه وقتایی کم میارم این فقط برای دلگیریم از شما بود حالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بریم سر اصل موضوع و کارهای شما از اونجایی که دوربین تعمیرگاهه یه چند وقتی باید بدون عکس سر کنیم ولی با گوشیم تا جایی که بشه عکس میندازم عروسکم .

خوب جونم برات بگه امروز صبح بابا جواد دوباره رفت بم میخوام اعتراف کنم وقتی بابا میره دل منم با خودش میبره ولی چه میشه کرد ؟باید بره

از شما بگم و کارهات : پازلهای چوبیت رو به خوبی میچینی و تست هوشهات رو به خوبی جواب میدی ولی تو مامان و بابا بازی یکم ضعیف شدی دوباره شروع کردم ولی به صورت دوره لغات جدیدتر رو کمی توش ریپ زدی که اینم طبیعیه آخه خیلی وقته کار نکردی اشکال نداره با اطلاعاتی که من از تو دارم خودتو میرسونی.

دخترم سال جدیدت رو با موفقیت بیشتر به پایان برسونی راستی بهمن ماه برای تست هوش مرزی رفتیم و شما سربلندم کردی طبق معمول نمیشه فایلش رو بذارم موقع کپی کرن میهنگه و کل نوشته هام میپره سه بار از نو نوشتم این پست رو پس فقط جوابش رو برات میذارم براستی کلاسهای خلاقیت هم نمیپذیرنت یه بار با اصرار من ازت تست گرفتن ولی آخرش گفتن نه سنش باید 3 سال تموم باشه منم اصراری ندارم حتما صلاحت تو اینه

حالا بدو بیا اینجا ببین چی دارم برات

دختر شکموی من داره کباب درست میکنه

نمیدونم چی باید بگممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی نتیجه هوشت شما رو جزء افراد پر هوش جامعه طبقه بندی کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتین
21 فروردین 91 19:49
افرین به این دخملک باهووووووووووش
مامانش یکم بیشتر باهاش مدارا کن معمولا" بچه ها تو یه سنی بد اخلاق میشن این ماییم که باید باهاشون راه بیایم این نیز بگذرد...


بله حتما همینطوره
بابای ملیسا
21 فروردین 91 21:46
با سلام . ضمن تبریک بخار وبلاگ زیباتون . خوشحل میشم اگر با اومدنتون به وبلاگ ملیسا ، دخترم ، با ثبت یک یادگاری دنیا رو زیباتر از همیشه برای ملیسا خاطره کنید .


ممنون از لطفتون حتما میام به دیدن دختر زیباتون
مامان دینا
22 فروردین 91 23:16
سلام به نیاز جونی و مامان هدا.مامانی چه عکسی گرفتی از عسلی .خاله قربووووون اون خلاقییتتمن عاشق کباب درست کردنتم عزیزم


مرسی خاله جون
مامان ملینا
23 فروردین 91 10:08
سلام مامان نیاز،بچه ها هم اذیتشون شیرینه هم آروم بودنشون این من و شما هستیم که باید حوصله و صبر داشته باشیم. در ضمن خدا حوصله را تو این مواقع به مادران بیشتر عطا کرده .نیاز جون می بوسمت.


بله کاملا درسته ولی بالاخره انسانها هر کدام گنجایشی دارن
مامان امیر علی
23 فروردین 91 21:00
ماشاله دخمل پر هوشم ایشاله همیشه موفق و قهرمان بمونی فدات بشم با اون بد اخلاقیات


خدا نکنه خاله ندا ممنون از لطفت