نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

آب واقعی

1390/11/10 14:52
نویسنده : هدا سادات
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل www.smilehaa.org

امروز دیدم یه لیوان و یه شیشه آب دستته به زور میکشی با خودت میاری بعد همینکه رسیدی به من گفتی آب واقعی میخوام www.smilehaa.orgبعد اونوقت میشه منظورتونو لطف بفرمایین راستی عزیزکم هر وقت آب میخوری بعدش بلا فاصله میگی سلام بر حسین (قبلا میگفتی س حسی) www.smilehaa.orgآخ که عاچغتمممممممممممممم بعد از غذا هم میگی الاهی شکر دست شابا درد نکنهwww.smilehaa.orgهر کی عطسه میکنه اولین نفر میگی عافیت باشه اگر هم خودت عطسه کنی یکی بهت بگه میگی سلابت باشید خیلی ها عاشق سلامت باشید گفتنت هستن میگن عافیت باشه تو هم با تعجب میگی عافیت نکردمwww.smilehaa.org 

بهت میگم دودا میگی می تو(me too) بعضی وقتها همینجوری میگم می تو دوباره با اعتراض میگی هنوز دودا ندفتم

تا بعد خداحافظ عسلمwww.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آبجی فاطمه
10 بهمن 90 16:35
سلام نیاز آبجی نیاز جون تو خیلی خیلی شیرین زبون هستی من عاشقتممممممممممممم پس تابعد بوسسسسسسسسسسسسسسسسس:
مامان دینا
10 بهمن 90 23:55
وااااای که من عاشق شیرین زبونیاتم.میبوسمت عزیز دلم


ممنون مهربونم
hengameh
11 بهمن 90 10:32
سلام نیاز جان
دلم برات یه ذره شده
منم عاشقه سلابت باشیدتم .
ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببوس


ممنون هنگامه جون برای خاله اینا سلام برسون دل ما هم براتون تنگ شده
مامان امیر علی
11 بهمن 90 11:10
قربون شیرین زبونیت برم من .راستی امیر علی هر وقت داره اب می خوره می گه قصه امام حسین که اب نداشتن رو برام بگو فکر کنم هر بار 10 دفعه براش می گم بازم می گه دوباره اخر سر من جیغ می کشم و می رم


آفرین مامان با حوصله
مامان کیان
11 بهمن 90 14:06
سلام اگه واقعا انتقاد پذیرید پس من یه چیزی میگم ناراحت نشیدااااا
حتی رو اینجوری مینویسن نه اینجوری(حتا)


ممنونم از انتقادتون ولی از قصد اینجوری تحریر شده
مامان ملینا
13 بهمن 90 9:43
الهی این دختر شیرین زبونو بگیر محکم بوسش کنی آفرین به مامان نیاز که به دخترش یاد داده و زحماتش هم هدر نرفته.خاله خیلی دوسستتتت دارم و می بوسمت


ممنون خاله جو ن