نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

سپید پوش

1390/11/3 11:49
نویسنده : هدا سادات
739 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی امروز همه جا از رحمت خدا پر شده تو هم کلی بازی کردی عزیزم توی اینهمه نعمت ولی متاسفانه الان نمیتونم عکسهاتو آپ کنم آخه با موبایلم گرفتم و کابل ندارم خونه مامان شهین هستیمخجالت

گریه

حیف ولی میارم میذارم

دیدین اومدممژه

 

اینجا هم بعد از برف بازی تو ماشین در حال در آوردن لباسهات

اینجا هم بعد از برف بازی داری ناهار میخوری آخه دختر جان این دیگه چه جورشه؟

اینم از اینبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

dp
1 بهمن 90 18:35
سلام . وبلاگ روزنگار دختر زیبا و قشنگ بنده با موضوع : واکسن چهار ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خیلی خوشحال میشم اگر با اومدنتون ، سری به کلبه یگانه دخترم ، ملیسا بزنید و با نظرهای پر از مهر و محبتتون ، یادگاری از این روزهای طفولیت ملیسا جان به ارمغان بیارید . بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم . در ضمن وبلاگتون زیباست . بهتون تبریک می گم .
مامان ستایش
2 بهمن 90 22:55
سلام هدا سادات خانوم گل خوبی؟نیاز جون خوبه؟ عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی منتظر حضور گرمت هستم
مامانی درسا
3 بهمن 90 11:59
دوست خوبم . منتظر عکسای نیاز برفی هستیم . دخترمو ببوس . دوستتون دارم .
مامان امیر علی
3 بهمن 90 13:40
سلام نیاز جون ماشاله دخمل خوش تیپم .عروسک برف بازی خوش گذشت ؟ قربونت بشم من
مامان امیر علی
3 بهمن 90 13:43
آره هدا جون منم خوشجالم دوست خوبی مثل شما دارم تقدیر اینطور خواست در یه شهر دیگه به هم برسیم و با هم هم عقیده و همراه بشیم .نمی دونم خدا کنه راهمان درست باشه تا فردا شرمنده این فرشته ها نباشیم .خدا کمکمون کنه .من حاملگیم و سه ماه قبلش از اول خدا بعد هم کمک کتاب ریحانه بهشتی بوده مو به مو اجرا کردم .و الان فکر می کنم که دارم تقریبا درست می رم .تازه الان مزیت این کتاب رو در چهره و حرکات امیر علی می بینم .امیدوارم شما هم موفق باشین .هندونه ها رو جمع کردم
مامان امیر علی
6 بهمن 90 16:51
نذریتون هم قبول باشه شیطون توی قابلمه چه می کنی اخه ؟عکسهات عالی هستند ممنون به ما سر می زنی .بوس