نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

لهلو (lahlo)

1390/10/21 14:09
نویسنده : هدا سادات
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز من خوبی مامانی؟ شکر خدا

مامانی جونم اومدم برات بگم از دوست خیالیت به اسم لهلو همه جا باهاته و همه کار میکنه یه بار عمو داوود از بیرون اومد بهت گفت نیاز من لهلو رو دیدم شما با یه تعجبی نگاهش کردی دقیقا میدونستی داره سر به سرت میذاره و بعد هم پوزخندی تحویلش دادی و رفتی

بعله

اما یه مدتی هست که دوستانت که باهاشون همه جا میری و با تلفن هم باهاشون صحبت میکنی دو تا شدن لهلو و امیرعلی اینم از شما با دوستانت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر علی
21 دی 90 18:47
وای وای .دوست امیر علی هم خو دد هست .یعنی ترسناک
مامان دینا
23 دی 90 1:46
ای جوووووونم .این دوستات منو کشته خاله
علی
25 اردیبهشت 91 23:20
سلام ... این لهلو از کجا اومده؟؟؟
من دیشب در حال دعا کردن بودم به زبان روح القدس
که ناگهان شروع کردم به تکرار لهلو لهلو لهلو و همینطور 10 دقیقه نا خود آگاه این اسم رو صدا میزدم
مطمئنم که این یک کلمه مقدس هست و نمیدونم معنیش چیه ... الان این کلمه رو تو اینترنت سرچ کردم و دیدم که شما نوشتین.... میخوام بیشتر در موردش بدونم اگه ممکنه بهم بیشتر بگین


من از حرفاتون سر در نمیارم خیلی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟