نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

مامان نرفت

1390/10/20 13:00
نویسنده : هدا سادات
493 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Myspace Welcome Scraps, Graphics and Comments

Helloسلام خانم قشنگم دختر نازم دیشب بابا جواد اومد حدودا ساعت 11 شب بود فکر میکنمتو این 3 روز خیلی خودمو کنترل کردم ولی وقتی بابا زنگ زد و من توی آیفون دیدمش زدم زیر گریهو زنعمو مریم هم کلی به من خندیدمنم دارم براش ولی کلا که خیلی خوب بود شما هم که سریع گزارش کار کردی آخه عصر من و زنعمو با شما رفتیم خرید و برات گلسر و یه بلوز و شلوار خریدیم برای بابا هم یه لیوان میخواست که خریدیم براش واسه محل کارش

و اما .................. مرحله 2 تراشه ها کلمه رفت و جمله مامان رفت هست شما هم کشتی مارو از بس گفتی مامان نرفت بابا رفت Whoop De Doo

راستی عکسهای این قسمت آماده نیست ولی به زودی تو ادامه مطلب همین پست میذارمشون

خداحافظ تا بعدBalloons

Orkut Myspace Good Bye Scraps, Graphics and Comments

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)