نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

دختر با سواد ما

1390/10/9 23:57
نویسنده : هدا سادات
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم خوبی؟

دخترکم مرحله اول با یاری خدا و پشتکار فوق العاده خودت به پایان رسید شکر خدا که تو هم منو نا امید نمیکردی و خودت کاملا ذوق داشتی و خیلی از لغات رو بدون دخالت من یاد گرفتی مامانی به زودی جشنت هم با عکسهات هم میاریم .

مامانی جونم همیشه موفق باشی ..

چندتا نکته جالب:

1- وقتی کارت چنگال رو دیدی بلافاصله چ رو نشونم دادی گفتی مثل چشم ولی چنگاله یا جوراب رو میبینی اب آخرش رو نشون میدی میگی آب ولی این جورابه ماشاءالله به هوشت مامی جونم و همینطور تشابه حروف رو تشخیص میدی بدون اشاره ای ازمن.

2- مجله یا کتاب و یا هر چیزی که نوشته ای توش باشه دنبال کلمات آشنا میگردی و وقتی پیدا میکنی با ذوق منو صدا میکنی و بهم نشون میدی آفرین ماما.

3- من که ازت میپرسم بعدش میگی حالا من ازت یاد بگیرم (من ازت بپرسم) و من کلمه رو اشتباه میگم شما غلطم رو میگیری و اگه درست بگم میگی آبلین صد آبلین هزالو سیصد آبلین بلشتهی روی زمین لباش بلو نخوری زمین از پله های زیل زمین.

4 - عاشق cd تراشه ها هستی و به قول خودت مامان و بابا بیبییم (bibiyam) .

5- خیلی از شعرهارو باهاشون میخونی عزیزکم .

6- در آخر هم اینکه من و بابا عاشقتیم یه دنیا هرچی که فکرشم نتونی بکنی آخ دوست دارم چلوندنیه من)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر علی
11 دی 90 12:26
سلام به نیاز خودم .عزیزم ایشاله همیشه موفق باشی افرین باهوشم ایشاله به ارزوهات برسی و همیشه شاد و موفق باشی .بوس گنده


مرسی عزیزم
مامان آریا
15 دی 90 9:26