نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

تبودتت مبادت

1390/9/30 15:01
نویسنده : هدا سادات
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام البته بازم سلام بهتره

حیفم اومد این آنلاین آنلاینه دیدم صدات میاد یه چیزایی با خودت میخونی نفهمیدم اول طبق معمول یکم دقت کردم بازم نفهمیدمنیشخند بعد آروم اومدم دیدم کاسه ات رو برداشتی اسپری ات رو گذاشتی توش داری تولد تولد میخونی

تبودت تبودت تبودتت مبادت  بیا شمای عدوسیتو سوت تن تعجبسوالعزیزم

تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعهای عروسیتو فوت کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی چی اونوقت؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای رها
30 آذر 90 15:31
سلام یلداتون مبارک خدا نی نی نازتون رو براتون حفظ کنه کد ما در جشنواره نی نی وبلاگ 176 خوشحال میشیم بهمون سر بزنید و رای بدید
زهرا
1 دی 90 14:37
ای جااانم.. چه زبونش شیرینه!!! هرچی از دل ناز نیاز در میاد درسته مامان خانم!!! منظورش همون ایشالا پیر بشیه!! یا اینکه ایشالا کیک عروسیت رو بخوریم.. ههه! چمیدونم والا!! خیلی ملوسه
setareh
3 دی 90 0:54
سلام.من طرح شما را ديدم.جالب بود.من وستاره هم تزيين خوراکي رو انتخاب کرديم کار جالبي شده حتما سر بزن.خوشت اومد کدم 140 هستش. http://s2.picofile.com/file/7216086769/pic140.jpg با اين لينک زودتر ميتوني طرح رو ببيني و حتما به وبلاگ سر بزن!فکر کنم خوشت بياد.ني ني نازت رو ببوس. http://setarehkocholo.niniweblog.com
مامان دینا
4 دی 90 23:56
ای جووووونم .ایشالا عروسیت عزیزم.من که کلی خندیدم