نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

تراشه های الماس

1390/9/12 22:12
نویسنده : هدا سادات
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم باهوش کچولوی من امروز بد از چند روز فاصله دوباره لغت یاد گرفتن رو شروع کردیم ببخش مامانی همه ش به خاطر تنبلی مامان بود در هر حال دختر نازم شما دوباره مامان رو غافل گیر کردی 5 لغت خودت یاد گرفتی خیلی خوشحالم که اگه من فرصت نمیکنم شما خودت در حال پیشرفتی خیلی دودا مامانیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

این عکس 9 ماهگیته اولین بار که فهمیدی دریا چیه اولش هم ترسیدی و خیلی غریب دریا رو نگاه میکردی عکس لابه لای گذشته گم شد بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الهام
12 آذر 90 22:22
سلام اومدیم وبلاگتون رو دیدیم و از تهدیدتون ترسیدیم گفتیم نظر بدیم اتفاق بدی نیوفته برامون خدا برات دختر نازت رو نگه داره
dp
12 آذر 90 23:30
با سلام . ضمن عرض تبریک بخاطر نوشته قشنگتون ، ملیسا خانم به بنده دستور دادند تا ، خدمت شما عرض کنم که منتظر حضور گرم شما تو وبلاگش هست . با تشکر
علی نفس بابا و مامان
12 آذر 90 23:43
سلام نیاز خانوم خوبی؟ ایشالا که خوب باشی سایت قشنگی داری به سایت منم سر بزن میخوام با هم دوس بشیم
مامان امیر علی
17 آذر 90 17:10
ماشاله عروس خودم .ماشاله عروسک باهوش .خانومی دیدی چقدر لذت بخشه وقتی نی نی این خوندن را یاد می گیره کلی حال می ده .ما داریم مرحله 3 را شروع می کنیم اما کمی سخته .واسه ما هم دعا کنید
نازنين
19 آذر 90 1:21
افرين دختر باهوش موفق باشي.به النا من هم سر بزن.مرسيkhanomkocholo
پریسا مامان رادین
24 خرداد 91 15:50
آفرین عزیزم . موفق باشی. الان دیگه باید خیلی بیشتر یاد گرفته باشی. بوسسسسسس


ممنون بله خیلی زیاد