نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

سیسمونی

1390/9/5 11:45
نویسنده : هدا سادات
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی الان ساعت 11:18 دقیقه صبح که دارم برات مینویسم  یه روز سرد پاییزی البته با ظاهری کاملا زمستونی همه جا پر از برفه

دیشب رفتیم خونه دایی جلال و زندایی عاطفه قبلا گفته بودم یه نینی تو راه دارندنیای زیبااسم نینی نازشون هم ثنا سادات گذاشتن وسایلش که کلی ناز بودن و شما هم هرچی میدیدی میگفتی من ازاونا داشتم و دلت نمیخواست بیایی بیرون از اتاق حتی یه بار هم گفتی من ایجا میموامنیشخند

یعنی من اینجا میمونم دنیای زیبا

ولی راضی کردنت زیاد هم سخت نبود واسه برگشتن و ساعت 10:30 شب رسیدیم خونه و بابایی رو از تنهایی در آوردیم چون فقط خانمها دعوت بودن در هر حال که خوش گذشت

فعلا خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان طاها
5 آذر 90 12:21
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه. وبلاگه بسیار زیبایی دارین . خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان دینا
5 آذر 90 18:28
به به .مبارکا باشه .به سلامتیایشالا زیر سایه پدر ومادز بزرگ بشی ثنا خانوم
نازنین
5 آذر 90 23:15
سلام.نیاز جان خیلی نازی ماشالا.با اجازه لینکتون کردم.
مامان امیر علی
8 آذر 90 17:38
مبارک باشه


ممنون عزیزم