نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

سالگرد

1390/5/3 22:15
نویسنده : هدا سادات
425 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه عزیزان و دوستان و ......................

فردا یعنی 4 ام مرداد ماه سال 90 سالگرد ازدواج من و همسر عزیزمه و من یعنی هدا

سادات خیلی خوشحالم امسال 6 امین سالیه که ما با هم هستیم چی از این بهتر البته مدت با هم

بودنمون بیشتر ولی از اونجایی که واسه نینی ها بد آموزی داره خوب دیگه من از زمان ازدواجمون رو گفتم

از همینجا به بابا جواد تبریک میگم و با صدای بلند میگم دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی کسرا
4 مرداد 90 9:37
به جمع دوستای کسرا کوچولو خوش اومدید
مامان کوثر
5 مرداد 90 19:36
هر چند 2 روز گذشته ولی تبریک
وبلاگ زیبایی دارین ولی به زیبایی دخمل نازتون نمیرسه
دوست داشتنی و ماهه
به کوثر ما هم سر بزن


سلام مامان کوثر من متاسفانه وبلاگ دخملتو پیدا نکردم