نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

خاله

1390/4/29 14:19
نویسنده : هدا سادات
615 بازدید
اشتراک گذاری

یه خاله ای برای دخترم پیام گذاشته بود ولی با زبانی تلخ مهم نیست من تشکر میکنم .

 

١ . من قصدم از عکس دخترم فروختنش نبوده .

٢ . من یه ساداتم درست ولی عروسکم یه بچه است.

٣. تو هیچ کجای اسلام گفته نشده با شمشیر جلوتر از من بدوید و همینطور بچه ها اونم دختر بچه ها از ٧ سالگی رعایت بشه بهتره .

٤ . باز هم ممنونم .

٥ . وپیشنهادی برای اوون خاله مهربون اون آدمی که از یه دختر بچه حدودا ٢ ساله نگذره چطور آدمی میتونه باشه خودش تامل کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

                                      مامان نیاز همه جوره مواظبشه تا چشم و دست اجانب ازش دور بمونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی کسرا
3 مرداد 90 14:21
زنان بزرگترین سازندگان جامعه مردسالاری هستن!!!!
نمی دونم اون خانم چی بهت گفته البته حدس می زنم امافقط می تونم واسش متاسف باشم
در ضمن نمی تونم بیام پایین صفحه این کناره ها رو نداره متوجه می شی چی می گم گلم؟


ممنون از نظرتون
افروز
23 مرداد 90 16:56
هدا جونم مردم بیکارن به قرآن. هر چی فساد و نجاسته از همین جماعت متظاهر و از خدا بیخبر که فقط قصد مطرح کردن خودشونو دارن بلند می شه... اهمیت نده.. حرصم دراومد حسابی..