نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

سلامی پر از ........

1391/8/21 23:28
نویسنده : هدا سادات
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستانم چه اونایی که همیشه به یادم بودن چه اونایی که یادم نکردن دلم برای همه تنگ شده و به یادتون بودم.

تو این دوماهه که ما نبودیم  خیلی اتفاقها افتاده هم خوب هم بد از همه نوع فقط نمیدونم از کجا شروع کنم

آها از اونجا شروع میکنم که دخترک من تولدت مبارک عزیز مامان عاشقتم به اندازه دنیاها به اندازه ای که وصفشم سخته 14 مهر تولدت بود تولد نگرفتیم البته به قول خودت جشن نگرفتیم ولی با آقا جون که تولدش 12 مهر بود براتون یه تولد کوچولوی خودمونی گرفتیم خیلی خوش گذشت 26 مهر هم عروسیه پسر دایی مامان بود البته شبش از دماغمون در اومد آخه خبر ..........خبر..... خبر فوت دایی بزرگ من یعنی دایی عباس رو شنیدیم خیلی سخت بود خیلی حدودا 7 سالی میشد که مریض بود ولی بزرگ فامیل بود و عزیز ما خدایا همه ی عزیزانم رو سلامت بدار و همه عزیزان دیگران خیلی خبر بدو تکان دهنده ای بود به مامان گلم تسلیت میگم و از خدا میخوام همیشه سایه پدر و مادرم بالای سرم باشه .

شما عزیز جونی دندونات رو عمل کردی و سلامتی دندونات رو به دست آوردی  شکر خدا دیگه میخندی غصه نمیخورم چون خوشگلتر از قبلت میشی عروسکم .

تو پست بعدی فقط و فقط عکس داریم

تا بعدی نه چندان دور خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان دینا
24 آبان 91 22:26
سلام به روی ماهتونخدارو شکر که دندونهای دخملی درست شدما منتظر عکسهای خوشگل نیازی هستیماااااااا
مهدی کوچولو
27 آبان 91 8:05
منم سفر بودم و تازه دیشب اومدم،تولد گل دختری خیلی مبارک ان شا اله عروسیش،امیدوارم دیگه داغ عزیز نبینید و عزیزانتون همیشه در سلامت کامل کنارتون باشن
آواز قو
27 آبان 91 8:28
سلام دختر گلم .ممنونم از همدردیهاتون بامن.و متشکرم که وجودتون برایم افتخاری بزرگ بود......در ضمن نیازی من تولدت هم مبارک.....دندونای خوشگلتم دیگه مثل مرواریدی میدرخشه......حالا بیشتر بخند.....
خاله حسنا......
27 آبان 91 13:53
عزییییییییییزم نازدارم....عشقم من فدای خنده های قشنگت بشم آخه تو واقعا دخمل نازی هستی
hengameh
1 آذر 91 21:52
سلام نیاز جان دندنات مبارک باشه خوشمل بودی خوشمل تر شدی دودا عسلی
مهدی کوچولو
7 آذر 91 10:40
سلام به همه دوستای عزیزمون مهدی ما در مسابقه نی نی و محرم ژرنال دنیای نفیس شرکت کرده این اولین مسابقه ای است که مهدی جون شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رای بدید خوشحال میشیم مهدی خان با رای شما عزیزان برنده بشه.کد عکس ۳۰ هست و پایین لینک وبلاگ روگذاشتم. آلبوم کودکان محرم ۹۱ ژرنال دنیای نفیس http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
مامان آریا
10 آذر 91 1:18
سلام ...بیصبرانه منتظر عکسای نیازجون با دندونای خوشکلشم
محمدحسین
15 آذر 91 8:50
سلام با من دوست میشی؟ اگه اجازه بدی لینکت می کنم تو هم می تونی منو لینک کنی
مامان ملینا
18 آذر 91 9:53
مامان نیاز بهتون تسلیت می گم غم اخرتون باشه.




ممنون عزیزم