نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

معرفی

1392/6/23 18:07
نویسنده : هدا سادات
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه و همه سلام به دنیا سلام به خانوما،آقاها،پسرا و دخترا خلاصه که سلام به همه تون

من و که میشناسین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب بذارید خودمو دوباره معرفی کنم اینجانب هدا سادات 2 فرزند دارم یه پسر و یه دختر البته باید بگم دخترمو خودم دنیا آوردم و پسرم رو با اجازه تون مادر شوهرم زحمتش رو کشیدن البته تا سن 25 سالگیش هم کل زحماتش گردن ایشون بود و همسرشون که پدر شوهر بنده باشن ولی بعد از اون کلا افتاد گردن بنده و دخترم هم خودم همه چیزش رو به عهده گرفتم .نیشخند

این روزا که داره نزدیک تولد 4 سالگی نیاز خانوم میشه من دلم بد جوری گرفته انگار همین دیروز بود که دنیا اومد واقعا راسته که مثل یه پلک زدن روزا میگذره و الان از همون روز یه خاطره شیرین و یه یادگاری شیرین زبون دارم .خیال باطل

شیرین زبونم تازگیها دوست نداره خیلی خونه بمونه خیلی احساس تنهایی میکنه و همه اش هم از من یه خواهر یا برادر میخواد شاید بگید خوب حق داره ولی آخه یه جوری میخواد که الان دیگه امکانش نیست میگید چه جوری میگم بهتون یکی همسن خودش رو میخواد.آخ

واقعا هیچ جوره به خونه رغبت نداره همسری یعنی جواد خان میگه قانونا رو باید یه مقدار کم کنیم و کلی تر و کمتر به جزییات بپردازیم ولی باید یه فکر اساسی تر کرد مامانم میگه بذارمش مهد که نمیخواد خونه باشه حداقل یه جایی بره یه چیزی یاد بگیره منم کاملا موافقم چون اونطوری با همسن و سالای خودش بهش خوش میگذره خلاصه که بد دورانی رو دارم میگذرونم خونه مامانم ایناس الان 3 روزه دیشب هم که رفتم اونجا تا منو دید سلام کرد و گفت من نمیخوام بیام خونه ها دلم بد جوری گرفت پیش خودم گفتم آخه مگه من باهاش چیکار میکنم؟ ناراحت در هر حال همینه دیگه باید زودتر یه فکری کنم .

راستی ما دو هفته پیش رفتیم شیراز جمعه رفتیم و دوشنبه اخر شب هم برگشتیم خیلی خوش گذشت البته پاسارگاد نتونستیم بریم چون به شهادت امام جعفر برخورد کرد و ما هم گذاشته بودیم روز آخر بریم ولی نشد انشاءالله دفعه بعد خیلی قشنگ بود حتما یه پست فقط و فقط عکس در خدمتتون هستم .عینک

فعلا خدا نگهدارتون......بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان اهورا
23 شهریور 92 18:19
سلام.ما تازه با شما آشنا شدیم...اگه با تبادل لینک موافقید سر بزنید و خبر بدید
مامانی درسا
13 مهر 92 1:26
عجبا بچه یکی همسن خودتو مامانی بره از کجا بیاره ..... عزیزم این کوچولو ها یه وقتایی یه چیزایی میخوان غیر ممکن ....... انشاالله 400 سال نیاز عزیزم از خدا جون عمر بگیره بسلامتی تولدش هم از الان مبارک ....... دوستتون دارم
مامانی درسا
14 مهر 92 1:20
هرسال وقتی…..(تاریخ تولد)……هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن از خودم می پرسیدم چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟…. و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه …. تولدت مبارک
مامان دینا جون
14 مهر 92 1:29
سلام فقط اومدم بگم نیاز جونی تولدت مبارررررررررررررررررررررررررک عزیزم
مامان بردیا
14 مهر 92 1:30
تولدت مبارک گلم بردیای منم متولده 14 مهره مبارک باشه
مامان فاطمه کوچولو
14 مهر 92 19:00
تولد نیاز خانم با یه دنیا آرزوی خوشبختی مبارک باشه هدا سادات خانم جون. روی ماه نیاز رو جای منم ببوس
دوردونه ی بابایی
14 مهر 92 23:42
یعنی داغونیا اون همه عکس انداختی بعد یه دونه اش هم نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بزنم له ات کنم خواهر جونی؟
مامان ملینا
23 مهر 92 9:18
سلام هدا جون ،از صبح به هر وبی سر زدم همه هم سن و سالای روزگار جون از ماماناشون یه هم بازی می خوان .البته ملینا خودم هم می خواد .پس ما هم مثه مامانی خوب براشون یه همبازی بیاریم .نظرت چیه ؟؟؟؟؟؟
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:20
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است... عید سعید غدیر مبارک
مامان دینا جون
9 آبان 92 1:13
بابا من این جا یه نظرگذاشته بودم اخه چیرررراا تایید نکردین ؟ من دوباره نظرمو میگم من گفته بودم نیاز جونی تولدت مبارک
♥ مامی ملودی جون ♥
25 آذر 92 0:07
سلام عزیزم پس چرا به اسم مامان یوسف و یگانه برای من پیام میزاری برام جالب بود