نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

یه هفته پر از دارو

1390/9/21 11:51
نویسنده : هدا سادات
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلک مامان خیلی وقت بود به وبت سر نزدم متاسفم حتی توی رای گیری مسابقه هم نبودم آخه شدیدا مریض بودم و تو عزیز مامی هم سرما خورده بودی بابا هم که ناقل ویروس بود کلی تو این هفته جنگیدیم با ویروسها و ما موفق شدیم

راستی مامانی یه خبر خوب یه چند وقتی بود دنبال خونه میگشتیم ومن حسابی دپرس بودم اما بالاخره به یمن قدم شما خونه ای که شما باهامون اومدی برای دیدنش انتخاب شد هوراااااااااااااااااااااااااااا

دوستت دارم گل مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان ماهان
21 آذر 90 15:14
مبارکه الهی با شادی و سلامتی توش زندگی کنین خدا رو شکر که حال هر دوتاییتون خوب شده الهی دیگه هیچ وقت مریض نشین
مامان دینا
21 آذر 90 20:11
سلام .به به به به .مبارک باشه .اشالا به سلامتی.شیرینی خونه خریدن یادتون نره هههها.من به همون ترشی لبو راضیم
مامان امیر علی
22 آذر 90 0:18
عزیزم خدا بد نده .منم مریض می شم دپرس می شم ایشاله مریضی از همه مخصوصا بچه ها دور بمونه .دوست خوبم به ما هم سری بزن خوشحال می شیم نیاز جون رو هم ببوس .
علی هوشیار
22 آذر 90 14:56
سلام مامان نیاز جون ممنون از لطفتتون ایشالا خدا پشت و پناه نیاز کوچولو باشه منم لینکتون کردم بازم به ما سر بزن
زیبا
23 آذر 90 20:46
سلام دوست من سایت قشنگی دارید و همین طور دخمل خیلیییییییییی قشنگی من با افتخار شما رو لینک میکنم
مامان امیر علی
24 آذر 90 0:23
هدا جون سلام ایشاله بهتر شده باشین .عزیزم به کد 120 برای امیر علی برای مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی و بلاگ رای بدین ممنون
سارا
24 آذر 90 15:04
سلام عزیززززززکم خوبی؟دوست کوچولوم خوبه؟راستی ما تو جشنواره شرکت کردیم کدمون 127 خوشحال میسیم رای بدین من مطلب جدید نوشتم خوشحال می شم سر بزنی
زهرا
27 آذر 90 10:07
سلام نیاز کوچولو، پا قدمت چه با برکته کوچولوی ناز! مامانی، حالا شما جدای از طراوت و شادی زندگی، خونتون رو هم مدیون نیاز کوچولویین! ایشالا تا همیشه با دل خوش توش زندگی کنید.
نازنين
27 آذر 90 23:55
مباركه.ايشالا به شادي توش زندگي كنيد.