نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

نیاز ورزشکار

1390/6/27 19:33
نویسنده : هدا سادات
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نیاز خانم من به اندازه چند ثانیه میتونه از بارفیکس آویزون بمونه و البته حلقه هم میزنه با این تفاوت که حلقه

ثابت و خودش میچرخه(عکسهای بارفیکسش توی ادامه است)

از شیرین زبونیای نیاز بگم به دایی جمال میگه جبه حالا چرا خدا عالمه!

دیشب میگم بریم بیرون اومده میگه شب نیست میگم شبه میگه شبه نیست , شبه هست حالا بیا و درستش کن گفتم نه مامانی شب هست اونم در جواب من مامان هدا شبه نیست

تازگیا هم ست پزشکی خریده چه ها که نمیکنه روزی شونصد بار فقط من معاینه میشم 

فعلا" تا یه فرصت و یه شیرین کاریه دیگه اوههههههههههههههه یه چیز دیگه تازه گیا دست نزن رو هم

یاد گرفته  فقط دوست دارم خودتون تصور کنید دیگه

حالا بای بای

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)