نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

عید با خانومی

1390/2/28 13:52
نویسنده : هدا سادات
458 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام

مامانی اولین عید رو یادته؟ معلومه که نه.........

از روز ششم رفتیم فان فین (الموت) ولی به مامانت که من باشم خیلی بد گذشت چون حالم اونجا بدتر شدگریه

ولی بالاخره گذشت از خود راضیطفلی بابا هم خیلی بهش خوش نگذشتنیشخند

این 9 ماه پر درد سر گذشت تا روز 14 مهرکه شما خانوم خانوما هشدار اومدن دادی و این دنیا رو رویت کردین بیمارستان میلاد مفتخر به پذیرایی شما شدن از ساعت 5:30 تا 22:23 یه عالمه آدم منتظر اومدنت بودن.هوراهوراهورا

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریبا
14 اردیبهشت 90 17:25
باسلام لطفا از وبلاگ من دیدن کنید و در رای گیری گوگل برای نام خلیج فارس شرکت کنید با تشکر http://sarzaminearya.mihanblog.com/
آبجی فاطمه
3 تیر 91 16:15
آبجی جون کجایی دلم برات تنگ شده جیگر طلا راستی منم وب دارم اسمش پروانه عاشق سربزن دوووووووووووووودااااااااااااااااااا زود بیا پیشم
کلی هم از تو نوشتم


ممنون آبجی جونم منم دلم برات تنگ شده وبت هم مبارک باشه