نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

دخترک مودب

1390/3/15 12:15
نویسنده : هدا سادات
367 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

نیاز خانم بلا فکر میکنه من اسدلم(اسکل) خانم گنده شده هی میاد میچسبه به من مامان لپن(لطفا) می می و اگه من به روی خودم نیارم با ناله و التماس میگه مامان لووووووووووووپپپپپپپپپپپپپپن و اینجاست که منم تسلیم میشم خودم کردم که ................!   تازه آقا جونش هم میگه حقشه مال خودشه باید بهش بدی الانم از دراور رفته بالا با اجازتون .

آخه من چیکار کنم هر وقت هم که من دراز میشم میاد بالا سرم و میگه ماممیمی دقیقا با همین لفظ و پشت سر هم.!

تازه یادم نبود اینو بگو کف دو تا دستاشو میذاره رو هم بعد میگه لوپن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)