نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

مهم مهم مهم براي تمام پدر و مادر ها : اشخاص منحرف و مطالب انحرافي

1391/3/3 15:48
نویسنده : هدا سادات
607 بازدید
اشتراک گذاری

اخيرا رو پست هاي دختر گلم دو نظر اومده كه احساس كردم شماه هم بايد در جريان باشيد :

نظر اول :

سلام ... این لهلو از کجا اومده؟؟؟
من دیشب در حال دعا کردن بودم به زبان روح القدس
که ناگهان شروع کردم به تکرار لهلو لهلو لهلو و همینطور 10 دقیقه نا خود آگاه این اسم رو صدا میزدم
مطمئنم که این یک کلمه مقدس هست و نمیدونم معنیش چیه ... الان این کلمه رو تو اینترنت سرچ کردم و دیدم که شما نوشتین.... میخوام بیشتر در موردش بدونم اگه ممکنه بهم بیشتر بگین

نظر دوم :

سلام..
برکت خداوند با شما و خانواده محترمتون.. براتون توی پست نوشتم که دیشب در حال دعا کردن یکدفعه شروع کردم به زبان روح القدس دعا کردن که همش تکرار میکردم لهلو لهلو لهلو... تکرار این کلمات بی اختیار بود... برای همین اومدم توی اینترنت سرچ کردم و وبلاگ شما رو پیدا کردم .. همون پستی که درباره لهلو کسی که دخترتون باهاش دوسته...مطمئن باشید که خداوند دختر شما رو لمس کرده و تحت تاثیر روح القدس هست .. من با اجازتون کل پستهای شما رو خوندم و متوجه شدم که دختر شما واقعا" خاص میباشد ... در یک پست ذکر کرده بودین که گفته من آب واقعی میخوام.... این کلام برای خداست که در انجیل یوحنا عیسی مسیح میگه من آب حیات و آب واقعی هستم .. هر کس آب حیات را بنوشد هرگز تشنه نخواهد شد.. و میفرماید هیچ کس جز به واسطه من نزد پدر نخواهد رفت...امیدوارم عیسی مسیح قلب شما رو هم لمس کند و مطمئن باشید روزی دختر شما به خداوند زنده .عیسی مسیح ایمان خواهد آورد و نجات پیدا خواهد کرد.من برای شما و خانواده محترمتان در دعا هستم....رفتارهای دختر شما مانند یک ایماندار واقعی به عیسی مسیح هست مثلا همین هدیه دادن که خودتون نوشته بودین....در پناه خداوند و فیض عیسی مسیح و پری روح القدس باشید......روزی این متن را به یاد خواهید آورد

حالا جواب من به اين فرد كه حداقل از اسمش ( علي )خجالت نكشيده

دوست عزير بهترين نوري كه تا حالا به قلب بني بشر تابيده نور دين مبين ، كامل و آخرين يعني اسلام هستش . كه به نظر من كه نه به نظر بسياري از بزرگان چه مسمان و غير مسلمان مذهب شيعه سهم بيشتر و كامل رو برده كه البته به همين نسبت مسئوليتش هم بيشتره . حالا شما چطور تونستي با حضرت عيسي ارتباط بگيري من نميدونم ولي مطمئنم از كتب مسيحي كه پر از تحريف و دستكاري هدفمند يهوديت هست نميه به اين درك رسيد

پيامبر عزيز ما فرموده كه دو چيز براي رستگاري همه انسان ها تا ابد كافيه : كتاب ( قرآن مجيد ) و اهل بيت . هيچ ماده و تبصره اي هم نداره

حالا شماو امثال شما با رواج اين مهملات فقط بذر نفاق و ترديد رو ميكاريد

پيشنهاد شما مثل اين ميمونه كه شما ويدوز 7 رو دردسترس داريد ولي بريد از ويندوز 98 استفاده كنيد !!! آگر كسي اين كارو كنه به عقلش نبايد شك كرد

در ضمن برا پدر و مادر هاي عزيز كه اين پست رو ميخونن عاجزانه خواهش ميكنم مراقب اين تحركات باشند كه بسيار مهربانانه ، لطيف و دوستانه به سمت شما ميايند باشيد

براي اين كه ماهيت اين دست صحبت ها كامل براتون شفاف بشه پيشنهاد ميكنم سخنراني هاي دكتر رائفي پور و حسن عباسي با عناوين : دشمن شناسي ، يهود شناسي ،‌حماسه سرخ گوش بديد تا خداي ناكرده خداي ناكرده خداي ناكرده اين مطالب و مكاتب گل و بلبل باعث تباهي فرزندان و خودمون نشه

به اين بظاهر دوست خيلي جدي و روشن ميگم كه اگه ناآگاهانه و تحت تاثير ديگران اين مطالب رو منتشر ميكنه يه تجديد نظر تو خودش كنه و سخنان دو استاد ذكر شده رو بخونه .اما اگه از سر آگاهي هست كه حساب و كتابت با خود خدا كه فرموده :

" يد الله فوق ايديهم "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان نخودچی
3 خرداد 91 15:57
خواهر جونی مزسی از اعطلاع رسونی که کردی... بازم اگر برات پیغام داد من در جریان بذار...
مامان امیر علی
4 خرداد 91 6:52
هی وایه من چه با حال .مردم دیوونه شدن والاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهدی کوچولو
5 خرداد 91 1:18
چه ادم بیخودی.چه حرکت لوسی اهههههههههههه


آخ که گفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
6 خرداد 91 17:19
وظیفه من این بود که این چیزی که خدا در دلم گذاشته بود رو بهتون بگم.... از این به بعدش دست خداست که با روح خودش شما رو هدایت کنه...... و دوم اینکه شما فرمودید که انجیل تحریف شده!!! چطور مطمئن هستین که قران تحریف نشده است؟؟ شما قبول دارید که خداوند قادر مطلق میباشد؟؟؟ اگر اینو قبول دارین پس به نظر شما آیا خداوند اینقدر قادر نیست که بتونه از کلام خودش در انجیل محافظت کنه که تحریف نشه؟؟؟؟ بهتون پیشنهاد میکنم که یک بار هم که شده انجیل را بخوانید


ببینید آقای محترم حوصله کل کل با شما رو ندارم عیسی به دین خود موسی هم به دین خود قرآن رو هم خیلی از ابلهان خواستند بهش عیب ببندند و در آخر ضایع شدند شما هم بهتره چشماتو کاملا بازکنی و یکم اطلاعاتت رو بیشتر کنی بعد دیگران رو ارشاد کنی همین که دید کوتاهی داری بسه که بفهمم چجور آدمی هستی
lماماشهینس
24 خرداد 91 14:47
سلام دخترکم نیازخاتونی هنوزتازه اول راهی مامانی من نظرات این اقاروخوندم ومتاسف شدم چون اگرکمی به اسم قشنگش ومرام امام علی توجه میکرد شایداینقدر عجولانه نظرنیمگذاشت عزیزم همیشه ذکرلااله الله.محمدرسول الله.علی حجت و ولی الله.یادت نره قربونت برم ماماشهین