نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

خدایا آیا قدر شب قدرت رو دونستم؟

1392/5/11 12:01
نویسنده : هدا سادات
1,443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا خوبی خیلی وقت بود ندیده بودمت چقدر بزرگتر شدی انگار نه نه بهتره بگم چقدر بزرگ شدم انگار چون تو همیشه بزرگتر بودی تازه دیدمت انگار خدایا خیلی مردی یا نه خیلی زنی بازم نشد آهان خیلی خدایی یه وقتایی که نیاز یه کارایی میکنه که من از بی جنبگی داد میزنم سرش دعواش میکنم یا حتا گاهی اوقات یه نیشی هم بهش میزنم بعدش تو خلوت خجالت و عذاب وجدان خودم میگم خدایا خیلی صبوری که بهم در برابر کارهای بدم هیچی نمیگی و فقط نگام میکنی منم خیره خیره تو چشات نگاه میکنم و به کارم ادامه میدم و بعضی وقتا برای اینکه به خودم بیام دستت و میکشی به نرمی روی موهام که بعضی وقتها تازه فکر میکنم باده که داره موهام پریشون میکنه تا یادم بندازی دیگه خیلی سنگین شدم از بدیهام ولی همینکه میفهمم تازه اگه بفهمم میبینم تو همون موقع بخشیدیم پس مگه نمیگن تو روحت رو دمیدی تو وجودمون پس چرا ما اینقدر ضعیفیم که مثل تو نمیشیم نه که خدا بشیم خوب بشیم اندازه ناخن کوچیکه ی نیاز .

عازم یک سفرم ،سفری دور به جایی نزدیک.

مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست......عازم یک سفرم.

میروم تا که بیابم خود را.هرچه دارم ،هرچه هستم،در دایره قدرت او،بخشش و جود و کرمش، به تمنا خواهم.

عازم یک سفرم . سفری در یک شب..............

وای بر من ،واژه بر روی لبم خشکیده ،در عوض آسمان آلوده دل،بارانیست.

چه بگویم یا رب/ که دو دستم خالیست.

با همین دست تهی،دلی بارانی،و لبی خشکیده.........

طلب عفو کنم.....................

و دعایی با عشق بر همه اهل دلان که خدا هیچ دلی وانگذار به خودش و مبادا،مبادا که دلی،جا بماند از قافله ای که مقصدش از خودش تا به خود است!!!!!!.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسنا
11 مرداد 92 21:16
منو دعا کردی؟
مامانی درسا
16 مرداد 92 2:14
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک