نیازنیاز، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

روزگار نیاز کوچولو

بزرگ

1392/4/5 14:00
نویسنده : هدا سادات
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم مامانی من ! دیگه کلی بزرگ داری میشی کلی حرفهای خوشگل برام میزنی یه عالمه سوال که هنوز جواب اولی رو نگرفتی سوال بعدیش میاد تو ذهنت سوال(خدایا به من قدرت جواب گویی به همه اونا رو بده) خوش به حالت مامی جونم چه دنیای شیرینی داری دلت به یه کامیون خوشه دلت به 4 تا سیخ جیگر و پارکی که تاب داشته باشه حتما و یا چرخ و فلک شاید دلت به پیاده رفتن یه مسیر طولانی بدون خستگی خوشه دلت به نیاوردن سوئیچ ماشین خوشه دلت به یه بستنی که قبلش میگی مامان لطفا اگه پول داری برام بستنی بخر میگم اگه نداشته باشم چی میگی خوب بریم از بانک بگیر مژه خوش به حالت که فکر میکنی همه آدما هر وقت بخوان میتونن برن از بانک با یه کارت پول بگیرنخیال باطل یه بار یه دختر بچه که فال میفروخت اومد سراغمون داشتی ساندویچ میخردی بهت یه گل خوشگل داد از اون موقع هرچند وقت یه بار میگی مامان چرا اون بچه هه داشت کاغذ میفروخت بهت گفتم مجبور بود چون پول داشته باشه گفتی مگه بابا و مامان نداره گفتم نمیدونم شاید مریض باشن شما هم گفتی خوب بره از بانک بگیره کاش اینطوری بود که تو فکر میکنیفرشتهمامانی بزرگ شو نه اینکه قد بکشی نه اینکه ...نه اینکه ....بزرگ شو یه آدمه بزرگ مثل علی مثل محمد مثل خیلیها فقط عمل کن با حرف زدن خودتو قانع نکن آدمای دیگه رو بدبخت سیاستهای خودت نکن برای منفعت خودت حق کسی رو ضایع نکن(عطسه) صبرش هم اومد آمین خدایا خودت پناه دختر منم باش خودت چراغ راهش بشو و کم و کاستی های منو پای آینده عزیزم ننویس خودت دستهای ظریفشو بگیر ممنونم ازت خدا جونم.

دخترم هرجا که هستی هر کی که هستی نمونه و سر بلند باشی.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا جواد
6 تیر 92 10:45
هميشه فكر و اميد به آينده چراغ راهمونه خدايا اين چراغ رو با نور خودت روشن نگه دارد و اجازه نده كه نفت چراغمون رو شيطون و دوستانش برامون پر كنن آميييييين
حسنا
6 تیر 92 21:59
نیازی مامان خوب میگه اما بزرگ نشو!!! من بزرگ شدم! دنیای آدم بزرگارو دیدم! اگر بزرگ میشی دلتو همینقدر کوچولو نگه دار...اینو گفتم که بگممیدونم چقدر لحظه به لحظه انتظار بزرگ شدنتو میکشی
عمه حدیث خوشگله
13 تیر 92 15:22
حدیث خوشگله تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده و به رای شما نیاز داره ، لطفا کد 206 رو به شماره پیامکی زیر ارسال کنید: 20008080200 یک دنیـــــــــــــــــــــا تشکر هداسادات جان